![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm. En helt vanlig tirsdag er i gang. Ferie del to begynner å nærme seg booking, kanskje i dag. Det var det å bestemme seg da!
![]() Ellers vippet pilen i går til 45 flighter med SAS i år. Kun private turer. ![]() Været ser ut til å bli greit i dag, det er på tide. Ønsker alle en riktig fin tirsdag, i lufta eller på bakken. ![]() Last edited by Concorde98; 13-06-2017 at 05:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/Øst - flott morgen med godt vær og temperatur. Skal selv booke noen turer for august for å beholde Gullkortet. Vi får se om jeg rekker å oppnå det siste som skal til
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Uten jakke og med solbriller. Sommerfest i barnehagen i dag, så far og sønn tok bruk miksmasteren i går og tok ansvar og sørget for vi kunne ta med noe som inneholder både gluten og sukker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Får se om toget har bestemt seg for å være like fullt som i går eller ikke. Trallabom etc. Savner en skikkelig First kabin på morratoget til OSL. Bare ett enkelt sete med en stor gjennomsiktig glassramme rundt. Så alle kunne se inn, og så kunne jeg sitte der inne. Breie meg skikkelig ut. Ha en Nespressomaskin i vinduskarmen og kanskje en liten SodaStream Bris-maskin. Og kanskje softismaskin nå om sommeren. Og så måtte det vært et lite lyseblått pledd med grevlingmønster på, som jeg kunne surret meg inn i. Bare noe enkelt. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet opphold og det skal holde seg forholdsvis brukbart igjennom dagen også. Her har man fått sovet noen timer etter hyggelig selskap hos naboen i går hvor det ble feiret sammenslått 54 og 59-årsdag. Alltid hyggelig, men personlig synes jeg at man har gått fra kakebord til kakebord den siste måneden, men nå er det kanskje en pause. Ikke andre planer denne dagen enn litt standard huslige oppgaver, samt at man må avtale nærmere om henting av en tv-benk i morgen ettermiddag. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra rute 340 til Røros. I mangel av eksotiske planer for sommeren tager man hva man haver, og utforsker nærmiljøet. Blir nok retur med Rørosbanen i ettermiddag.
Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Dahls Hotell, Löddeköpinge i Skåne. Enkelt og greit krypinn langs motorveien... Anledningen for denne utflukten er anskaffelse av nytt leketøy, denne gangen med bare to hjul. Frokost, kaffe og noen mailer unnagjort så da får man skride til verket. Ha en gullende god tirsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jaja, så var det slutt på helgen igjen. Mer er det ikke å si om den saken. Så da kan nestemann overta klagerøret.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
一期一会
|
![]()
Den utvidede familie på tur sammen.
www.youtube.com/watch?v=U09DEIWnNvA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Flensburg.
Her skal alt til min lille VW være så billig. Not!!! Bomtur DeLuxe. Er billigere i DK for det jeg skal ha, selv med 30% valuta "ran". Bare å komme seg tilbake til DK og få tingene gjort der. Ha en fortreffelig uke. God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad tirsdag fra Hamar og det som en gang fungerte som Norges Storting i aprildagene i 1940 - nå veldig fresht hotell. Solen skinner...tror det blir ute-Sancerre senere. Nyt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 19-09-2017 17:37 |
God tirsdag | Fbu76 | Flyforum | 20 | 27-01-2016 08:20 |
God tirsdag | LN-FHU | Flyforum | 7 | 15-09-2015 14:57 |