![]() |
|
![]() |
#1 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Kveld her men tidlig på morran i Norge, så dette går vel på en måte.
Alle har tittet litt på orkan varslingen og for en time siden ble det oppdatert en sving nærmere Florida. Derfor kan noen av oss få det travelt på Torsdag med å berge hus og båter. Skjønt ser man på det i perspektiv så er det småtterier. I kveld kommer flere hundre til å dø på Haiti og i Jamaica. Onsdag dør det folk i Bahamas og Tordag nærmer den seg Florida, men går vel utafor kysten. Vi er heldige her, vi setter oss i bil og kjører vestover eller tar dekning i betongarsjer eller moderne hus som er bygget etter kode for å tåle en fulltreffer. Verre med øyboerne, dem klarer så vidt å karre til seg mat, har ikke energi eller råd til å forbedre seg på det værste. Blir vel travelt for meg med å surre fast båter. Sånn ser kanalen min ut nå, ganske tettpakket: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morgen?, det er squtte nat nu :-).
Ej men godmorgen/godnat, fra en der skal op og tale med Politiet idag klokken 11, nu vil jeg blot gå i seng et par timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Alt etter midnatt er Morgen, tidlig morgen men dog...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
05.19 er iallfall morgen så god morgen. Buss for sykkel i dag før toget tar meg nordover. Thon sørger for seng i natt håper jeg.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Guten Morgen fra Wittenberg i Sachsen-Anhalt. Jeg er på studietur-ikke
heeeelt frivilligt. Busturen herned tog 11 1/2 time incl. spise- og tissepauser! Jeeez, man kunne være fløjet til SFO på samme tid! Nu har jeg bedt et par af herrerne om at give mig et crash-course i tyske øl....det vil de sørme gerne ![]() Alle ønskes en god dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God (sen) morgen fra Bangkok. Litt bar hopping i går, men ble ikke alt for sent. Har hatt en lang god natts søvn på RB Plaza. Frokosten rakk jeg ikke, så nå er det brunch på Stable Lodge. Så bli det en liten shoppingtur til MBK for å kjøpe inn noen småting man trenger, noe man ikke trenger og sikkert noe man ikke engang visste at eksisterte... Deretter, ja... Ingen store planer. Medforumist Fnate ville sikkert "kuke rundt" litt, men man kan fort få litt tvilsomme assosiasjoner til det begrepet når man tross alt befinner seg i Bangkok
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra en kjørlig plass i Groruddalen - det er bare 4 pluss grader, med blå himmel og lite/ingen vind - ser at innflygning til OSL går til 01 banene og trafikken går inn over oss i Groruddalen.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 20-bussen. Såpass lite lyst til å dra på jobb at det er på tide og finne på noe annet. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra linje 4 mot et eller annet sted - har enda ikke lært meg hvor t-banene i tigerstaden går, men jeg kommer stort sett frem dit jeg skal.. Bacon virker å være stabilt tilbake på frokostbordet til Park Inn etter en fraværsperiode på noen måneder (wtf?!), så dette må jo bli en god dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestøm. Å stille opp her i t-skjorte og sommerjakke, hørtes lurt ut, men må vedgå at det var lite lurt. Her er det bikkjekaldt, men strålende fint er nå været da.
Her går nok hele dagen med til et altor laangt møte. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Kolumbus linje X60 over Forus. Kjølig, men pent vær her i Sørvest. Ingen spesielle planer for dagen utover skolearbeid.
God tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra en datastue på IFI. Her holder man på med installering og oppsett av div software. Er relatert til både et fag og fort det jeg skal skrive masteroppgave om så kjekt om det samarbeider
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag, alle sammen.
For meg er det eneste viktige at alle her vet at jeg, til en hver tid, er best. Større forventninger enn det har jeg ikke. Ha en fin dag
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så var det blitt tirsdag. Er kanskje litt drøyt å påstå at det drar seg mot hælj. Men vi kommer tross alt nærmere for hver dag.
Det er slutt på det å gå på jobb i bare t-skjorte merker jeg. Høsten kom plutselig 1 oktober i år. Men heeeey, bedre enn at den kom 1 september. Kunne godt vært i Bangkok selv og kuket rundt jeg da. For ikke å snakke om å kuke i seg en brunch på Stable Lodge. Det hadde være skikkelig kuket det. Så få Fnate kuke rundt med alle de nest beste der borte i Small Stream........ Hu hei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Fremdeles Tirsdag her I Fort Hurricane town.
Har holdt på med forberedelser til Matthew, kategori 4 orkan. Stille før stormen nå og i morra blir det 20- 25 knop fra NNE, men på Torsdag braker det løs. Ser ut som vi bare får 60 knop forløpig, men hvis svinet svinger ytterligere Westover så dobler det seg. Man forbereder seg på det verste og håper på det beste. Uansett så blir det dans her, men usikkert hvor alvorlig. Har nå 3 båter å kuke med i morra så det blir travelt. (Sette ut anker, doble trosser og blåser, etc) Sist vi hadde en stor orkan var i 2005. Da mistet vi raskt strøm og telefon, samt radio og TV. Mobil funger derimot så jeg var på tråden med kompis i Norge som følgte med på TV hvordan orkanen gikk og ham holdt meg oppdatert hele tiden. Neste morran var det musestille i nabolaget, ingenting som rørte på seg men trær veltet, båter lå oppga hverandre og uten strøm spiste folk bare kjeks utenom oss, alt var bra på seilbåten så vi gikk ombord på den og laget kaffe og stekte egg og bacon så det luktet godt langs hele kanalen med misunnelige naboer. ![]() Skal sende løpende rapport de neste par dagene, kanskje på Florida tråden. Wish me luck.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
![]() |
#18 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Har mange sånne nå. Den viktigste er her: http://www.nhc.noaa.gov/refresh/grap...daynl#contents |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, lykke til der nede. Ser track'et er veldig lik Hazel i 1954. Den gangen var det Carolinas som fikk gjennomgå og det ble spilt mer vannpolo enn golf i Myrtle Beach. Vo får håpe den brekker utover.
Fint vær her hos meg. Kona er fortsatt i SC hos Svigermor, så vi gutta klarer oss som best vi kan med biffer, halvferdigmat fra Costco og diverse snadder. Ikkeno mer kaninfor enn vi må spise for å unngå skjørbuk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Ja, vær forsiktig med skjørbuk, mange gamle uteseilere som gikk i vei av slikt.
Huttetu. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 18 | 30-08-2011 17:38 |
God tirsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 23-08-2011 10:47 |
God Tirsdags Morgen Fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 13 | 02-11-2010 21:08 |
God tirsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 05-10-2010 22:56 |
God tirsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 25 | 02-02-2010 22:24 |