![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Comfort Hotel Runway på Gardermoen. Nå venter Austrian sin Embraer på å fly oss til En langhelg i Wien. Auf wiedersehen:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Da var det fredag ja!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God fredag fra The Sunshine Coast, hvor vi nyter solskinnet med lange turer på stranden, kaffe på the Gumshoe Cafe, dyyype fjorder, fersk vill laks.
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy fredag fra Stavanger. En av leieboerne flyttet ut = arbeid på meg. I går ble en større hekklignende plante på 4 meter halvert i høyde. Det ble ett tilhengerlass med greiner. Belønningen til meg er en skikkelig støl kropp i dag, armene verker. Tro om formen er dårlig eller?
Kontortjeneste også i dag. Det blir forberedelser til neste uke. Ha en glitters dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, frokost er spist - reisen til kontoret gikk som smurt ved bruk av Hybriden - og kaffen står rykende på kontorpulten - snakk om flott morgen.
Ha en god helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra gullstua på OSL. Har fått boardingkort hvor det står flight 8:20 og boarding 8:40 og da skjønnerman at alt ikke er som det skal. Med varslet 50 minutters forsinkelse med SAS får jeg 25 minutter fra landing til avgang på AMS og da skal jeg gjennom Schengen-slusa også. Har ikke helt tro på at det går.
Ha en god en alle som nogenlunde vet hvor de skal i helgen.
![]() |
#7 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Såvidt morran her i Fort Lauderdale, nærmere bestemt 02:00 og sent oppe fremfor tidlig pån.
Fordelen med å ta førtidspensjon er at man slipper å stå opp tidlig og det er lov å legge seg sent. Har unnskyldning etter å flydd langruter i mange år og systeme i kroppen er gått i vranglås for lenge siden. Skulle vel ha vært på gym eller ute å jogget på dagtid for å bli trøtt senere, men det høres ut som arbeid ![]() Blir sikkert en fin dag her i Florida etterhvert, men varmt som en ovn. Heldig i år og ikke fått noen orkaner rundt ørene. Flere som har vært på vei men snudd Nord eller Sør i siste liten. 3-4 uker til så er det værste av orkansesongen over og man kan slappe av litt. Da blir det også kjøligere i været så man slett ikke har unnskyldning for ikke å dra på joggetur med bikkja lenger. Sover vel bedre da, får skylde på orkansesongen at man ikke får sove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra litt vestenfor.
Fire raske nattvakter avrunder en lang ferieperiode. Ikke perfekt oppladning til høstsesjonen kjenner jeg, men gråværet gir ihvertfall muligheter for mye søvn uten dårlig samvittighet mellom slagene. Lite flyrelatert på kontoret inatt, nærmeste vi kom var vel Jostein Bever og følget hans behørig på forsiden av VG-nett. Jaja, sånn går dagene. Ha en feiende flott start på helgen ![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Skulle egentlig ha fri pga stengt barnehage, men er noe kursgreier jeg må ta og arbeidsgiver vil tydeligvis ikke betale for lyd over Citrix. Hvor mye kan det koste ekstra?
Da er det bare å okkupere ett møterom istedet. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra en fuktig hovedstad. Slapp morgen, men nå braker det løs her eller.no
Helgen ser ut til å gå med til en del fysisk arbeid ute også så kanskje man allerede nå skal glede seg til mandag? Anyway - ha en fin dag!
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Billett booket via Widerøe, SAS som har første flight er så forsinket at jeg vil miste neste flight med Croatia Airline og jeg må bookes om til Lufthansa for å komme meg frem idag. Tro hvem jeg skal snakke med i Amsterdam?
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Prøvd Widerøe-chatten? Ellers god fredag fra den litt mer dødelige loungen. Kjapp frokost før man planter baken i et av de nye businessetene til SAS. Ha en god en ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Takk Martin. De ba meg snakke med Sas. Da blir det tur ut og inn av schengen.
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G'morgen fra nord hvor Egil sitter bak meg og betjener nevnte chat. Solen skinner og ferske reker er innkjøpt for avnytelse i helgen. I kveld blir det imidlertid middag hos en viss bonde .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Når reisen er i gang så er det selskapet som har fløyet deg forsinket inn til connection som er ansvarlig for å rydde opp.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gled deg heller til torsdag du
Her... jah... var noe offline i starten av uken. Syk+gjester. Så igår lå det 90 tunge mailer og ventet + pluss en bunch kolleger som trippet og ville ha møter. Fikk jobbet meg ned til 69 mailer i går. Men mange er jo høflige, sant? De visste jeg var syk og ventet. Så når jeg kom i dag tidlig rakk jeg se at antallet nå var oppe i 112... før W10 sa at den drev med kjempeoppdatering og slo seg av... mange ganger. Den har holdt på i 30 min nå. Passer jo bra Ha en bedre start på dagen ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Passkontroll gikk overraskende raskt, så da sitter man og blomstrer ved gate F20.
SAS Kjører den vanlige "pre"-boardinga, så man blir sluppet inn i en liten "innhegning". Faktisk separate innhegninger for de med og uten tilgang til priority, så det så. Eystein Viking står forøvrig klar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Her våknet man med et brak i 0630 tiden av at Tor med hammeren sto rett utenfor vinduet og smalt. Skvatt til og sto nærmest opp i senga da det braket! Trodde 4 og 5 verdenskrig var brutt ut. Men nå er det plutselig skyfritt, så ting endrer seg. Glad for at det er helg nå! Skal bli fint. Vært mye dill-dall denne uka. Så i kveld skal skuldrene senkes, og en stooor flaske La Trappe Quadruppel skal nytes. God helg, y'all! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra gufne Oslo. Fikk trasket meg på jobb i dag også, men hoste og svette, ikke helt i form. Vurderer sterkt å gå hjem om litt... Orker ikke å være helt i dag. Ha en fin fin tur alle som skal på tur, og god helg også til røkla som blir igjen i gufne Oslo eller andre gufne steder i Norge !
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |