Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-12-2015, 07:45   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Flyprat God tirsdag fra Oslo

God morgen fra Oslo. Et par plussgrader og grått ute. Litt bygging av Briotog hjemme før arvingen sendes i barnehagen og far til Prærien. Ha en fin dag
Old 08-12-2015, 07:58   #2
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Re: God tirsdag fra Oslo

En arving med ørebetennelse her, så da blir det hjemmedag og tur til legen. Ørebetennelse er vel ikke smitsomt så vi får nok sneket oss en tur på Elixia også.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 08:26   #3
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Ikke noe arvinger her, men halve kontoret lager arvinger som om de skulle fått betalt for det. Så man sitter og pønsker på hvordan man skal klare å jobbe dobbelt for disse igjennom alle pappapermisjonene uten å ende opp på sjukehus.

Det blir kanskje tidenes mest upopulære uttalelse fra unge Fnatesen, og det er ikke vondt ment. Bare en frustrasjon. Hvordan overleve 2016... jeg aner ikke.

Anyway - god morgen... ellårno'

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 08:37   #4
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

God morgen fra Berger

Her har man fått kreket seg på kontoret. Ser ut som skal få en full dag ved pulten i dag. Og det er en uke siden sist, så føler at jeg har litt vel mye saker i innboksen som burde landes i løpet av dagen i dag og i morgen.
Men morro er det, så da kan vi ikke klage.

I kveld blir det å ta en titt på dansingen til snuppa. Var der i går også, men da måtte jeg snike meg ut etter 20 minutter for å delta på et telefonmøte, så har lovt den unge damen og sitte igjennom hele timen i dag.

Ønsker alle en trivelig dag

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 10:34   #5
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God morgen fra Berlin. Frokost inntatt - synes selve buffeten her på Radisson Blu var noe stusselig, men de har egen eggekokk da. Det er stillig. Her har man også sikra sen utsjekk til kl 15 så, har man flyavgang sent så er det deilig med å ikke stresse. Drakk bare en kopp Gluhwein og det fikk holde. Er noe med smaken som jeg personlig ikke likte. Var liksom en del surere enn norsk gløgg. Turen tok en uventa vending i forigårs da jeg plutselig traff min kusine i boardingkøen på OSL. Så deler av dagen i går ble tilbrakt med henne. Koselig det.

En ting man savner i utlandet er den norske tettheten av dagligvarebutikker. Jeg personlig måtte lete godt og vel for å finne en. Norske handlevaner er jo ofte slik at man gjør innkjøp til hverdags,fest, høytid osv utelukkende på KIWI og Rema. Så får man se hva man skal finne på i dag da før avgang SXF. Forøvrig må jo julemarkedet på Alexanderplatz være tidenes turistfelle. Virka veldig sjelløst, er jo også et julemarked over gata for hotellet Ganske stillig pariserhjul. . Men det var greit da jeg var megasulten plutselig igår og kunne slukke den med chilli con carne på sekundet. Slukte vel også en bratwurst på under 2 min, selv om jeg vet at magen min ikke tåler sånn mat veldig godt så gikk det veldig greit.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 11:17   #6
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God formiddag fra Fnatstaden. Kom kort stopp med R10 før ferden går videre mot sentrum. Bra tur over dammen med BA. Nyrenovert 747 med helt ny IFE. 5 timers søvn på en 5:45t tur. Deretter null!!! folk i security i London, rakk en dusj og strålende crew på 762 til Oslo. Da kan det jo bare gå nedover herfra...

Old 08-12-2015, 11:25   #7
mikro
A330

mikro's Avatar

God formiddag fra Stockholm. Fint vær, men litt kjølig. MTR Express leverte virkelig varene i går fra Gøteborg til Stockholm. Nye, fine og behagelige FLIRT-tog og trivelig personale gjorde turen meget hyggelig. Ekstra fin overraskelse var det at enkeltrommet jeg hadde bestilt på Scandic Alvik var blitt oppgradert til suite.

Nå gjenstår 4,5 timer i Stockholm før det blir SJ2000 til Oslo. Satser på at det blir bra det og.

God tirsdag

mikro is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 11:57   #8
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra Kolsås. Grått og tåkete vær med lett yr er værmeldingen herfra. Møte hele dagen er det som foregår her. I går tok jeg meg selv i å bli lettere reise syk av å høre lyden av fly toget på stasjonen i Sandvika, da er det galt fatt asså...
Ha en fin dag
Old 08-12-2015, 12:20   #9
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

God ettermiddag fra Trondheim
Straks ut døra fra jobb for å levere minstemann på lungerøntgen.Deretter tilbake på jobb i noen timer etter å ha parkert nevnte minstemann hos mor på jobben hennes.

Ha en strålende dag

PS: smakte et alldeles nydelig juleøl igår - Austman Juleøl 4,5 %
Dette kan virkelig anbefales -utrolig god og laang ettersmak, med små hint av nellik og pepperkaker. Kan nytes alene eller sammen med mat.Anbefales !!

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 14:18   #10
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Ikke noe arvinger her, men halve kontoret lager arvinger som om de skulle fått betalt for det. Så man sitter og pønsker på hvordan man skal klare å jobbe dobbelt for disse igjennom alle pappapermisjonene uten å ende opp på sjukehus.

Det blir kanskje tidenes mest upopulære uttalelse fra unge Fnatesen, og det er ikke vondt ment. Bare en frustrasjon. Hvordan overleve 2016... jeg aner ikke.

Anyway - god morgen... ellårno'

Ærlig talt nå syter du fælt. Løsningen er jo kjempeenkel: Skaff deg kvinnfolk og bli med i trilleklubben!

At det da kanskje ikke finnes noe firma og komme tilbake til er bagateller du løser der og da.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 14:28   #11
Bergern
ScanFlyer Dusty

God ettermiddag fra den hyggeligste baren i hovedstaden!
Mye tyder på at dette kan bli en lang kveld, men det er jo tross alt andre tirsdag i advent.
Enjoy
Old 08-12-2015, 14:36   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Hvordan overleve 2016... jeg aner ikke.

'
Du får lære opp Elefanten og Helge til å gjøre litt Pappating. Da kan de reise med Fedex-fly og innrede boksen til minisuite med innlagt minibar så de slipper å bekymre seg om ukurant overnatting.

G'morgen fra solskinnet i vestsørøst. Litt is på frontruten ser jeg når jeg titter ut av vinduet, men den forsvinner vel av seg selv. Ikke det at jeg bryr meg - skal bare opp trappen likevel.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 15:01   #13
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
God ettermiddag fra den hyggeligste baren i
Finnes det whisky der?

God ettermiddag fra Akersgata. Blir litt ekstrajobbing på meg i dag - litt indirekte pga noe som er nevnt tidligere i tråden. Vår "ekstravakt" jobber mest et annet sted, en arbeidsplass med om lag 6 ansatte. Fredag fikk den ene slag, og lørdag døde sjefen. Så da blir det mye på de andre, særlig når sønnen til sjefen er 1 av 6 og 1 i tillegg er sykmeldt. Bank i bordet - heldigvis ikke ille her - og for første gang på veldig mange uker et overkommelig antall saker som ikke er behandlet. Ha en fin-fin tirsdag i bar eller på kontor!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 15:19   #14
roger
Rakettforskar

Hola frå charterland, avdeling Tenerife. Det er betre enn regn og vind og kidsa har det bra. Have fun!

Posting Rules