![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Kontoret kaller, før jeg drar hjem for å fortsette Teamsmøtene. Billetter til ZRH i vinter ble bestilt i går. Foreløpig satt opp med Helvetic og E195-E2 begge veier, men erfaringsmessig skal Swiss endre flytype opptil flere ganger innen det. Ha en fin dag, med eller uten endringer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret.. Ble fine 2250 meter i bassenget i dag og det jobbes opp mot pre-COVID form. Deilig å ha barna hjemme igjen, men i morgen settes Dragen og aving#2 på en SK A320 så da blir det alenefar med to barn en langhelg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Første post på programmet i dag er å ta blodprøver i 10 tiden. I kveld bærer det innover mot Oslo siden jeg har time for ERCP i morgen tidlig. (dvs jeg må møte tidlig, akkurat når undersøkelsen er vet jeg ikke). I stedenfor å stå opp gørr tidlig i morgen så drar jeg heller inn i kveld og tar inn på hotell i natt. Selve ERCP'en skal gå greit. Jeg har etterhvert blitt godt kjent på Lab 12 på Riksen etter uttallige tidligere ERCP'er. Ikke de store reiseplanene her, men jeg ser litt på mulighetene for en liten tur om 3 uker. Kona har noen fridager så om formen min er ok, så skal vi prøve å få til noe, men det blir nok ikke noe lenger tur enn til Sverige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kvalitetsresidensen i Sandnes etter en konsert som definitivt var verdt turen!
Straks utsjekk før det blir en B5-7 som frakter meg litt nærmere hjemme (Hengende bak en El 18). Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Snufses og hostes fortsatt, men kan vel snart sende den minste i barnehagen, selv om det hadde vært fint om han hadde hatt matlyst men. Fått hentet en laptop på jobb så kan være litt produktiv innimellom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Vekslende vær her over i sørvest idag , fint vær ute til å være innendørs i. Travelt som pokker i prosjektet , men det går fremover. I ettermiddag/ kveld er det tid for ukas trim på hesteryggen. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God formiddag fra Røros. Fin biltur opp fra Koppang i dag tidlig - på plass på kontoret til lit over 8... Nå lunsj før det blir kaker og fest resten av dagen... Nyt torsdagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra København. Rimelig beinsliten etter de siste ukene, må jeg innrømme. "Hangry" er jeg også så jeg må virkelig komme meg ut og få meg noe mat før jeg leser videre i hva som ser ut som ett av tidenes kjipeste budsjetter. Får "Hollande-vibber" kjenner jeg.
Men nå er det en dag til her nede og så hjem med siste SAS balja til OSL i kveld. Det blir virkelig bra altså. Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Chicago. Eller er det en god morgen når Nespresso-maskinen ikke virker? Uansett fått kaffe brakt til rommet og venter på room service-frokost. Litt irriterende med hotell der gym ikke åpner før 06.00 når en har jet-lag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Nok en nydelig og kjølig morgen. Om en liten time kommer internettmannen med nytt modem. Det gamle sluttet de visst å støtte for mange år siden. Men det fortalte ingen oss…..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Hanalei, hanen galer solen er paa vei opp og lokal kaffe i kopp og kropp. En riktig god morgen. Klar for morgen jogge tur med innlagt svoemming, 4 Miles barbeint - dette er i grunn veldig bra.
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Og det ble 296 mbps istedenfor 40 ... Hu hei hvor det går!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tjoheii... grei snittpromille på siste flytoget 00.50 fra OSL.
God natt. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 16-06-2022 14:21 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 21-10-2021 15:46 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 9 | 16-09-2021 16:48 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 8 | 05-08-2021 13:54 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 10 | 17-09-2020 16:56 |