![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1 på vei til jobb. Det skal kontoreres i vei og etterpå dukker de gamle opp til middag, så kabalen med foreldremøte, fotballkamp og en kone med karriere som ikke er hjemme, går opp.
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Godt over halvveis i arbeidsuka og det er bra. Det ligger an til overtidsjobbing i morgen, så da blir det litt ekstra å handle for.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
GOD TORSDAG fra Frankfurt!
Det ble Lufthansa sin A350-900 hjem til Europa. Det ble første flight med denne flytypen for min del. Den kjennes romslig og fin, men selve setekonfigurasjonen i C-Class er av den gamle typen og ikke særlig imponerende. Mens man med Air Canada har sin egen private ‘celle’ (nesten ‘2 rom og kjøkken’), kommer sidemannen svært tett på i LH. LH har svært godt utvalg av filmer, men servicen oppleves som veldig glatt og upersonlig. Canadierne overgår alle selskap jeg har reist med på kundebehandling. I hverfall har de klart å sjarmere meg i senk ![]() Ha en fin dag! Last edited by FBI2012; 16-09-2021 at 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Kollen. Her er det ikke mulig å få ro.. huset fyller 10 år og da mener jo selvfølgelig dragen at det må pusses opp (igjen) så det flyr håndverkere rundt her, og da selvfølgelig de dyre med MVA.
Da rømmer jeg til svømmehallen og ser om jeg kan klemme ut 3 kilometer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg. Her er det grått og trist i dag og regn i luften.
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra Hilton Schipol. Her har jeg sovet godt ut. Jeg har ruslet til flyplassen og fått med sausage-roll (som egentlig var mest ekkel) og fått sjekket inn hele veien til Oslo i ettermiddag. KLM til CPH og SAS resten. 1:05 i CPH bør funke bra.
Nå skal det zoomes litt fra rommet før jeg sjekker ut og går for middag i KLM kantina. Siden stamkiosken min Hello Goodbye er koronastengt så bør de faktisk ha varmmat i kantina. Ellers blir det bråk. Ha en fin en
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Hu og hei fra halvmørket .. Vel, deloppussing stopper vel egentlig aldri .. Vår lokale altmuligmann har gjort god butikk på oss de siste årene ihvertfall. Men han er flink, og rimelig.
Bøtteballett også i dag, så da blir det å gjemme seg best mulig. Begynner å bli lei av at ipad’en tømmer batteriet på under timen, så etter å ha regnet litt på det, fant jeg ut at det med innbytte ikke ville bli så veldig mye dyrere å hente meg ut en ny en enn å bytte batteri på den gamle. Visstnok må glasset også byttes, så da blir det dyrt .. Levering er lovet på lanseringsdagen neste fredag. Vel, kaffe og 10cc gjør morgenen god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Vant ikke akkurat gullhalsbånd og stående trampeklapp i Trallabomforeningens årlige høsttakkefest-komitee for varmmaten i Royal Crown loungen i dag. Men den var varm og med en del fremmedlegemer ute av veien så gikk det ned.
Andy out
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra OSL. På vei inn til sentrum og Rockefeller for konsert i kveld. Blir nok bra skal du se.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Har ellers nå lært at deboarding by rows betyr at de på debakerste rådene har blankofullmakt til å løpe frem tidlig og stille seg i kø tidlig.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 24 | 03-09-2021 14:45 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 8 | 05-08-2021 13:54 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 10 | 17-09-2020 16:56 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |