![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Vys L1 og deres type 72. På tide å kontorere litt og hvile mellom slagene. Kona er på jobbreise så da blir det full pakke hjemme for meg med levering, henting, kjøring på trening, mat og legging. Forhåpentligvis uten alt for mange utbrudd av han i trassalderen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret. Med kun tre dager "obligatorisk" på kontoret fremover, så var det greit med litt ekstra tid på øyet og kort reisevei. Ettermiddagen blir å få egnet skotøy på bilene, så må vel starte med en tur på Biltema for litt verktøy og slikt. Skjønt at en jekk er ganske kjekt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra kontoret på Lysaker. Ankom Lysaker stasjon samtidig med Someone bare med L13 fra Mjøndalen. Det ble derfor anledning til en mini FlyOgKaffe før arbeidsdagen startet. Alltid hyggelig.
Ellers går dagen med til budsjett for 2022, møter, og diverse forfallende! Ønsker alle en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Yes fra kontoret.. Litt sen avreise i dag grunnet nok et år på blokka. Mya fart på jobben og plutselig så er det vel kveld med gamle dråper og rå fisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL!
Ut på tur igjen! Starter med OSL-ZRH, så får jeg se hvor langt kommer med de attestene jeg har fylt i. Holder meg innen Europa så det burde gå bra. Pleier sjeldent å fly C-Class innen Europa, men valgte denne gangen å flotte meg litt. Zürich er et interessant knutepunkt når man skal sydover i Europa! Ha en fin torsdag! Last edited by FBI2012; 21-10-2021 at 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Linje 1 mot Gaustad. På vei for å møte min forfjamsede kollega fra UK som pussig nok trodde det ville være noen på hovedkontoret kl 09.30. Tipper han begynner å bli lei av å sitte i resepsjonen nå.
![]() Men bra han ikke kom etter lunch på en fredag for da er alle på vei til hytta. Eller i fellesferien... Vel... Ha en stilig dag
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra EVE. Sitter og venter på DY105 hjem igjen. Nesten helg, men må innom i morgen også.
Som en kuriositet, så ser jeg de flyr med rødt fly med blå og sølv motorer, samt blå winglets. Helvgardering? Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Last edited by Hickok; 21-10-2021 at 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Edit: Feil fly men noen av de samme delene, vel …. ![]() ![]() Sent from my iPad using Tapatalk Pro |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja. Halvmørkt på terrassen og snart oå tide å sparke igang svigerbeistet. Gud, som jeg gleder meg til pleiersken er tilbake ..
Var på Costco i går og de var tomme for både dasspapir og tørkeruller. Enten ligger de utenfor havna på vestkysten og venter på kaiplass eller så ligger de i et fjell av containere de ikke får kjørt ut. Uansett, dette ser ut til å forbli et problem en stund … Etter at bikkjene ble badet i går er det bilenes tur i dag. Viktig å spre arbeidsoppgavene utover i friuka så man ikke går og kjeder seg …. Yeah, right …. sukk …. Velvel, snart helg. Sent from my iPad using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Siste par dager i uken tilbringes på hovedkontoret her i sørvest etter en frisk tur nordpå første dager i uken. Det går kjapt mot ferdigstillelse av Prosjektet i løpet av dette kvartalet. Nytt prosjekt venter så her blir det ingen hvile med det første ut fra dagens oljepris på nærmere 86 dollar fatet. Vel , i kveld er det tid for ukens trim på hesteryggen. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Snart ferdig med denne arbeidsdagen også. Morgensdagens økt blir den siste før jeg tar en uke ferie og det kjenner jeg skal bli veldig bra. Det rapporteres om fine temperaturer på destinasjonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heisann fra gjemmekontoret.
Her sliter man med sykefravær og kunder som sender papirer med feil på, og setter på autoreplyen og tar seg fri. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Kongsberg.
Flott dag her i dag med skyfri himmel og 10 grader. Jeg har gjort unna en liten gåtur med hunden i skogen i finvære og ellers faktisk klart å gjøre litt husarbeid. At jeg begynner med det er et tegn på at formen er i bedring Du kan få kjøpe dassruller og tørkeruller hos oss. Min datter og venninene hennes har funnet ut de skal selge dassruller og tørkepapir for å finansiere russetiden. Vi skal hente dassrullene i dag faktisk så da blir garasjen fyllt opp med dasspapir, særlig siden hun har solgt langt mindre enn det hun har tenkt. Er ikke spesielt begeistret for den russedugnaden, men slik er det vel med ungdom i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |