![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var klokken 17 minutter over midnatt her jeg sitter i Indianapolis med en smaaoel innkjoept paa bensa over gaten. Etter en lang og innholdsrik dag i fire stater, er jeg kler for bingen ....
Blir fotball klokken 9 foer jeg setter kursen mot flyplassen og DL MD88 hjem til ATL. Natta/God Morgen (Stryk det som ikke passer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag morgen... Et par møter på morgenkvisten før det blir sommerlunsj ombord på DFDS i formiddag...så bilen blir stående hjemme i dag! Ha en bedre fredag - nå er det helg!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad fredag! Nok en varm og god dag i hovedstadsområdet. Kanskje det blir en IS i løpet av dagen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta. Rundt 12 grader her i nord og overskyet vær. Dagens morgentrim er unnagjort på sykkel, så nå er det bare å ta fått på dagens arbeid.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God fredags morgen.
Da vendes nesen snart vestover. Sitter nå bare og venter på at "sjåføren" skal komme og hente meg og kjøre meg og en kamerat til OSL og da kan årets USA tur begynne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Siste dagen av forelesninger idag. Neste ute blir det presentasjoner og forberedelser infor mine siste examner som "bachelor" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra en regnvåt småby i nord. Siste dag før 4 ukers ferie, etter at neste ukes Asiareise ble avlyst på kort varsel. Tar turen i august istedet da kunden ikke var helt klar for vårt tempo ;-).
Nå står 4 uker med velfortjent ferie på Farmen for døren, og det skal bli herlig å IKKE fly på noen uker. Skal etter beste evne forsøke å være mindre på nett, men det blir vel en større oppgave å forsøke å mestre ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() Knallvarm dag idag, med fare for å smelte bort i bilen blir det å ta tidlig helg, det vil si as we speak. Værvarselet for helgen lover også gull & grønne skoger, så dette ser ut til å bli en fin en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God helg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God FREDAG! | Concorde98 | Flyforum | 20 | 14-07-2017 20:37 |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |