![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Jobben i skogen kaller, men først innom noen venner for og levere et lånt bilsete. Veldig lurt og love hente kona og junior etter jobb der i går også klare glemme ta med bilstolen hans. Ja ja sånn går det i blant. Til Tjøme i kveld, men det blir etter leggetid for junior, for og unngå konseptet: Sinna liten mann i baksetet. Og sist mens ikle minst, jeg må få kommet meg på polet og hamstret juleøl. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 07-11-2014 at 07:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Det er fredag allerede gitt. Så da er det å brette opp ermene og få unnagjort denne dagen, så er det helg. Blir vel trolig en tur innom Idsø på vei hjem for å få tak i noe digg kjøtt som jeg mistenker kan bli til hamburgere i løpet av helgen! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Mårn mårn fra Trondheim
2 blå på meteret i morres,frisk sykkeltur til jobb, men ekstra deilig å komme inn da ![]() ![]() Fredagen bringer egentlig ikke så veldig mye spennenede....blir vel å fortsette med prosjekt kjeller....det går smått.... ![]() Anyways----ha en fortreffelig fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Frèdags morgen hilsen fra Oslo Nord - bare kulden denne morgen får meg å tenke på neste tur til leiligheten vår på Mallorca. Ha en god og varm helg.
Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Tokyo!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornings fra Bodø.
Når jeg blir ferdig med å kikke på nettavisene og drukket opp kaffen så er det bare å komme i gang med dagens oppgaver. Nok å gjøre før jeg skal flakse sydover til Oslo i kveld. Hejdå
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen fra Mosjøen. Siste innspurt før turen går sørover i kveld. Hansen A330 über den ocean i morgen.
Kaldt og klart - og freddasbilder ligger på bildeforumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra Bjørvika. Kan rapportere om -2 og yr-snø (hvis det er noe som heter det).
Ser at de to ovenfor meg kommer sørover i løpet av dagen. Da stikker jeg til varmere strøk, dvs. SVG, som melder 11 grader hele helgen. Det er temperaturen på en dårlig sommerdag det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ut på tur, aldri sur. Men først må man forsøke å passere Fnatstadbygda og shoppingsenteret uten problemer. Ha en fin fredag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Vest, Cava og Cupcakes kan være en farlig kombo, merker at det blir en kort dag på jobb.
Ha en fin helg folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
God morgen fra Helsingfors innhyllet i en skikkelig grå og våt novemberinnpakning. Det snødde her i går, men nå er det bare yr og skodde. Men, inne på møterommet er det lyst og varmt, trivelige kolleger fra hele Norden og ok kaffe.
Blir tre hopp hjem til Trøndelag i ettermiddag og kveld, to lange og smale fly, og SAS´ største i det lokale markedet. Og jeg slipper OSL en fredag kveld! Ønsker om en fin dag for alle på forumet er herved vedlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag
![]() De første kuldegradene er alltid de verste, derfor jobber jeg innendørs i dag ![]() En liten Fly og kaffe/te i ruinparken ser det også til å bli ![]() Ha en god dag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Lutefisk, øl og akevitt kan ha konsekvenser mange timer etter.... Nuvel, tar en litt kortere dag i dag for en liten sjekk av synet, som begynner å bli litt dårligere etter 47 år uten hjelpemidler til denslags. Ha en fortreffelig dag, med eller uten juleøl!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra et lite rom med et lite bad
Her har man blitt EN dag forsinket pga noen som ikke skjønner hva som foregår... Og de som har forårsaket dette er ikke direkte involvert... Kunne ha vært hjemme nå... Frustrasjonen har vært stor i går og i dag. Satser på at det går som smurt i morgen, men er ikke villig til å sette penger på det. Ha en ufrustrert helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Freddan | Someone | Flyforum | 9 | 08-01-2016 19:04 |
God Freddan fra Sandaker. | Someone | Flyforum | 12 | 24-04-2015 20:28 |
God freddan | Someone | Flyforum | 16 | 15-11-2014 00:04 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |
God freddan! | LN-MOW | Flyforum | 17 | 19-11-2010 22:29 |