![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei, jeg har en flight fra LGA til DFW med bytte fra DL til AA i ATL. Spørsmålet mitt er om det er mulig å få baggasjen sjekket inn helt til DFW eller må jeg sjekke den inn på nytt i ATL?
Jeg synes å huske at dette var mulig tildligere, men mulig jeg husker feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bagasjen blir sjekket inn hele veien men i USA må du selv hente ut bagasjen i ATL og ta den gjennom tollen. Så leverer du den igjen hos AA sin transfer desk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trådstarter skriver vel at det er snakk om en innenriks-flight her. Så da er det i alle tilfelle nødvendig å fortolle i Atlanta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja du kan sjekke inn bagasjen i LGA og ta den ut i DFW.
Ingen toll på domestic i USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
DFW Dallas...Texas ATL Atlanta..Georgia Kniber måske med geografien og IATA koder,,,3 forskellige delstater i USA,men stadig samme land Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da satser jeg på at jeg kan glemme bagasjen før jeg kommer til Dallas. Takk for tilbakemelding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sjekke baggasje helt frem til endelig destinasjon med SAS/AA? | Brandal | Reiseforum | 10 | 23-06-2014 23:57 |
Du kommer ikke frem sånn helt uten Widerøe - 5 dager med Norge Rundt Billetten | Savipix | TripReports | 43 | 02-03-2014 21:28 |
Baggasjen helt frem på to separate billetter? | AN0510 | Reiseforum | 1 | 24-09-2012 20:25 |
100 prosent EuroBonus-opptjening hos Blue1 helt frem til jul | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 15-09-2008 14:44 |