![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kom inn i kveld fra MUC med LH siste rundt 2205... Mye motvind...
En drøss med bagasje med rød tag kom først ut båndet... ALLE var priority, ikke noen andre non innimellom ... Deriblant våre to... ![]() ![]() Ros til de som fortjener det i kulissene... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og kryss i taket for en av årets sjeldenheter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flysitter
|
![]()
Fløy 24/11 OSL-CPH-FRA-ICN-BKI og ut først kom min knall blå koffert.. Alle bak var også pri tagget. Så det kan fungere. Bare ikke i Oslo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det har faktisk fungert greit på OSL de siste gangene jeg har hatt med bagage kom aller først da jeg var i DXB men da hadde jeg både HON circle tag og lufthansa HOT tag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
I går kom de 3-4 koffertene med pritag ombord på SK827, aller sist på båndet i AMS. Nesten så en skulle tro noen baki der drev og tulla med oss
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Når jeg var i Braathens kjørte vi beinhardt på å få pribag først på båndet. Nå er det vel så liten bemanning blant stuerne at de ikke har mulighet til å yte den servicen.
![]() |
#7 |
Gunnar
|
![]()
Problemet, spesielt på Osl, er at stuerne på avgangsstasjonen IKKE legger pribag ytterst i lasterommet. Er det 100-200 bag så sier det seg nesten selv at da er det et problem for dem som losser flyet å få pribaggen først på båndet. Bagsjåføren står ofte og venter, og tar med seg de første 2 trallene når de er fylt. Er det da pribag igjen i lasterommet så blir den sendt sammen med resten.
I ditt tilfelle Cecilie, så har nok stuerne som lastet flyet gjort rett, men de som skulle losse gitt total F i pritag, og lagt den nederst i tralla...... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Får man dobbelt med poeng når man endrer opp der man kom fra? | Sykkelthor | TripReports | 13 | 05-02-2016 15:53 |
Priority bagasje tag | cbcb | Reiseforum | 53 | 06-06-2015 17:22 |
Når bør man bestille billetter med Ryanair | panerai | Reiseforum | 18 | 05-08-2012 22:52 |
Veileder: Hvordan går man frem når man skal redigere et RAW bilde | gilera | Bilder & foto | 18 | 23-02-2011 23:16 |
«Hva skal man med Taliban når man har slike som dere?» | LN-KOG | Flyforum | 6 | 08-11-2006 18:18 |