![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hallo i luken fra Grefsenveien. Relativt tidlig oppe i dag, men hva gjør man ikke for å spise frokost med harstads store sønn som er i byen. Ha en god dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her er det snart på tide å komme seg på jobb. Den årlige tannlegesjekken venter også. Noe man man investere i gliset
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen der solen igjen skinner. Liten løpetur kombinert med barnehagelevering. Blir litt forberedelse for jobb som starter om et par uker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra sanden. Hektisk dag i går hvor man hadde lunsj med selveste ambassadøren og en knakende god middag på kvelden med en god kunde. Klarte faktisk å presse inn en liten svømmetur for å holde expat kroppen borte.
I dag blir det rolig med opplading til en meget god venn fra hovedstaden lander i morgen med Luftwaffe i sete 1A. Dette er kompisen som jeg til stadighet besøkte i SIN som har en ekstrem interesse for vin og mat.. Så det blir noen tøffe 5 dager.. ![]() Forøvrig ser det ut som de kanskje finner månen i kveld sies det i lokalavisen, og det vil si at Ramadan går over til Eid som = langhelg. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flysitter
|
![]()
Endelig er det min tur.. Dette har jeg sett så frem til.
Det såg så deilig ut.. Har tenkt og tenkt på dette. Alt begynte 1.februar det herrens år tjuehundreåtretten. Snakker selvfølgelig om whűrsten noen å Fluxie tok seg tid til på Tegel mens vi andre trippet og var sikker på at vi kom til å misse flyet, på flyprats minido ;-) Del IV av min plan i 4 deler til SK gold card idag. 9 timer i Berlin helt uten en plan. Ha en pølsefylt en folkens :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - i dag blir det en tur med Bjørn Kjos sitt flaggskip Dreamliner fra OSL til København lufthavn med DY 942 og retur med DY 943 og Dreamliner hjem igjen til Oslo Lufthavn
![]() Min Canon er fulladet - Minnekortet er klart for nye bilder. Ha en fortryllende dag folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
Hepp fra Oslo, grunnet diverse bygging på jobb er kaffemaskina midlertidlig utilgjengelig og førstemann på jobb står for kaffebrygging. Dagens mann sørget for at den ble kruttsterk og perfekt så her sitter man med øya bak frem!
Gleder meg til ikveld når Kjeller internasjonale airport skal besøkes for å leke litt i en Cessna en kollega har til disposisjon i noen timer.. ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Blitt formiddag i Vietnam og man har fylt kjøleskapet for rundt 3 mill dong, men når 10k tilsvarer i underkant av 3 kroner så er det ikke så ille... Nå venter strand, bading og ingenting. Helt greit det også
Last edited by Henshaw; 07-08-2013 at 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Gd formiddag fra Trondheim
Idag er det skikkelig harry-tur som står på programmet. Innkjøp til bursdag+litt privat står på planen. Greie dager på jobb fremdeles -ser det blir annerledes neste uke..... ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Mornings! Til min lille store overraskelse er det Skalldyrsfestival i Mandal i helgen. Tror jeg må på hytta nå gitt, selv om det er lættis langt fra Oslo... Kommer du fra KRS Bizflyer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgon fra herfra. Nadas problemas så langt, og en liten lunch venter på Dagligstuen etterpå.
Jeg finner sikkert noe å gape og bære meg over i løpet av dagen. Ha en fin en.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Kragerø. Siste ferie uken tilbringes i det som Edvard Munch kalte "perlen blandt kystbyene". Deilig med blå himmel i dag etter en ruskete dag i går. Blir vel en bedre middag innerst i "Blindtarmen" utpå kvelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heia heia fra Oslo Plaza. Herlig vaer i hovedstaden, oppe tidlig for frokost med Tripreportens konge og ei flott snelle fra Rezidor. Lunch med elefnater i snobbestuen blir bra foer moeter i ettermiddag og middag i aften.
Fikk midtsetet ledig fra London i gaar, saa det ble en ok tur som besto av 0 sandwicher og 4 G&Ts Brussel i morgen, hjem med LH First paa fredag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Plutselig var sommeren tilbake her og jeg vurderer sterkt hyttetur i ettermiddag for å nyte det lille som er igjen av sommer. Ellers ikke det store på tapetet her. Quote:
Fortsatt god onsdag y'all! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
De serverer øl i Mandal også, altså
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hehe. På hytta mi finnes det både øl og andre godsaker, skal jeg love!! Foretrekker den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Good morning, World!! Her buldres morgenen inn og alle tre dyra camper i umiddelbar nærhet. Fint å sitte her med åpen dør og høre på regnet, dog ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God midt på dagen fra Oslo.
Ble hjemmekontor idag, da det ble langt på natt før en kunne dra fra jobb igår. Tre timers arbeidsøkt gjenstår, før man må finne frem den røde drakta - og tar veien til Ullevaal for å se Vålerenga mot Liverpool etterhvert. Ha en forsatt god dag ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Må vel bli en go ettermiddag ifra unge lovende Grindstein. Som atter en gang har funnet en egnet barkrakk, denne gangen på Sunny Beach. Ha en tørr aften i sola forumrister
![]() Last edited by grindstein; 07-08-2013 at 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra happy varna. Sushi, faktisk meget god, hoegardeen til 16 kr flaska går ned på høykant. Morsom utsikt til tre lokale silikonblondiner som sslafser i seg meloner, passe spise. Lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra OSL | Fnate | Flyforum | 14 | 29-12-2018 03:09 |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 14 | 29-04-2015 19:33 |
God morgen fra OSL | Someone | Flyforum | 6 | 08-02-2015 16:27 |