![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Det er fredag! og det må man si at man kjenner godt på kroppen etter en travel uke! Så i dag så er det å sause inn de siste bestillingene og masse småting før det er helg! Ha en fin en forumister!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Snart på vei til Oslo Tinghus - meddommer i Tingretten i dag. Ha en bra start på helgen:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærieekspressen. Jobben kaller. Årsfest (kan det kalles nyttårsbord?) med jobben i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God dag fra UAE.. Her ligger men ved bassenget og leser historie.. I kveld skal vi på kinosuite og se Leonardo boltre seg på Wall Street (glede seg) Kinosal med 24 stresslesser og full matservering.
Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Skaun!
Julestemning utenfor, 5 cm snø har falt i løpet av natten og gjort verden litt lysere. ![]() Snart helg her også, skal soves ut og slappes av! Trenger å stresse ned litt nå etter en rå åpning på det nye året. Kun 1 uke i dag til SK907 igjen skal få besøk, så et par dager med kunder i Atlantic City. Håper kuldeterroren i området har gitt seg innen da, var -12 natt til i går der borte, og det slår jo selv Trøndelag sine temperaturer! Optiontownrouletten er prøvd igjen, nå kun til Plus da Business alt ser smekkfull ut.. Ha en fin helg, hvor enn dere er i verden! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Ukas siste arbeidsdag er godt igang. Team møte med kollegene mine står på programmet første del av dagen. Satser på en kort fredag for en gangs skyld. Fødselsdag selskap for min eldste datter i kveld,40år allerede. Morgendagen går med til pakkeforberedelser for neste uke som skal tilbringes i Bagnaia, Italia. Her blir det "work and pleasure" frem til 20ende januar. Det skal bli godt å se sola igjen etter mange uker med overskyet vær og mørketid. Ha en fin dag og god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ugh ugh. Kvalm igjen, men heldigvis ikke noe som har ført til noe verre. Har slitt endel med dette og jaggu begynner jeg å lure på inneklimaet her jeg bor bidrar til det.
Tok ingen sjanser og meldte forfall til møtet jeg skulle på. Jaja, ha en bedre dag folkens, så får jeg heller ha litt hjemmekontor i dag. Ellers er det jo helg snart og har pilsplaner dersom formen tillater det i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. På vei til å stikke til byen en tur og kjøpe piggdekkoblat til tre biler. Så pass må det være når man skal drive anlegg langt utenfor byen, ja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Gudd day fra bartebyen
Hakke rukket å glane så mye innpå her idag, men noe glaning har blitt gjort. Hotell i AMS er booket....schnakkes !!! Ha en flotters frdag -ikveld skal øllen i kjøleskapet få unngjelde.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Brukt julegaven fra jobb og gått litt amok i hyllene på Meny som resulterer i en helg med biff og chili con carne, siste lages fra scratch, samt en ok mengde godt øl. Ikke den helt normale student kosten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag. Plutselig hjemme fra jobb, og straks ut igjen...
![]() |
#12 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag ! Skillekig norsk høstdag her i vestsørøst. For å trøste meg, har jeg lastet ned litt go'musikk til aifønen min. Sammen med en proppfull Kindle, ligger dette an til en fredelig helg ...
Og DER kom jammen cabin assignnment for båtturen i februar ... ![]() Quote:
![]() Last edited by LN-MOW; 10-01-2014 at 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
MOW på hurtigruta!
Godt nyttår alle sammen. Godt å stort sett være ute av nett siden før jul, men nå er det full fart igjen. Helgen tilbringes i Seattle. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God FREDAG! | Concorde98 | Flyforum | 20 | 14-07-2017 20:37 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |