![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hepp hepp, fortsatt fra India. Etter gårsdagens oppvisning hvorfor tidsonen her; Indian Standard Time og kalles Indian Stretchable Time, skal det det greit med en fridag
Sightseeing i området med en lokal kollega står på programmet. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]() God tidlig morgen fra TOS hvor siste nattugle passerer nedenfor. Greier rett og slett ikke å gå legge meg med et slikt vær.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
OSL kan melde om CAVOK enn så lenge, men det kommer inn både regn, torden og tåke skal man tro MET'n. Ser ut til å bli en OK dag flymessig selvom den 1:55hrs forsinkelsen til BKK igår nå har blitt nesten 4 timer på returen - det tilsier en avgang til JFK estimert til 21:00LT ikveld
![]() Nuvel, den henter seg vel inn igjen - sjallabaaais!
![]() |
#4 | |
A Flying Paramedic
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God formiddag fra TRF. Da har jeg testet denne flyplassen og ser ikke for meg at jeg kommer her igjen. Greit å prøve, men that's it.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag herfra.
Det ble sent og dyrt i natt, og bookingfingeren fikk kjørt seg. En liten blemme var at jeg booket en flight fordi den gikk med 757-300. Så oppdaget jeg at det var på feil dato. Hadde heldigvis bare "låst" den med UA sin Fare Lock, så kansellering gikk greit (med et lite tap på 8 dollar som jeg får ta på tabbekvota ![]() ![]() Anyway, fikk booket noe helt annet, og en 767-200 er artig det også ![]() Straks litt frokost, og etterhvert en tur til moderen, kan det se ut som. Ha en god søndag : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morgen fra studentbyen. Her har brannalarmen vært testet og ble jo ikke sååå våt av å stå ute å vente på brannvesenet. Ellers er været på min side idag mtp dagens venner fra Pearson...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Møkkavær - morgenkvisten full med regn - litt opphold - det lysnet litt - så mye vann igjen - for en herlig søndag
Jan Last edited by ATC-flyradar; 02-06-2013 at 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Amatør
|
![]()
Urk fra Drøbak, her våknet jeg da tilslutt etter fredagens fest og gårsdagens bryllup.. får prøve å stappe i meg litt frokost og se om jeg finner hurtigbåten inn til byen etterpå.
Ha en bedre dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra New York. Skal straks se om ikke jeg kan finne meg litt frokost. Deretter blir det vel en runde opp og se på Intrepid.
En strålende dag ønskes alle
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jaha, da har man fått karret seg til Køben. Turen har utvilet seg en smule annerledes enn det som var planlagt, og istedenfor et godt, Sveitsisk biz-sete, endte rævva mitt i et slitt fransk turistsete. Og ikke nok med det så hadde SAS kansellert mårraflighten til Oslo... Så etter litt styr, satt jeg plutselig på 2A i en MD80 ...
To etapper igjen, og det ser ut som at dette blir en Boeingfri tur ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God Søndag fra SVG. Tjuvstarter arbeidsuken med ny ervervet Airliners å en øl. Turen går til Oslo for 2 dagers møte og fortsetter til Kiel på seminar. Ha en fantastisk uke alle der ute :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra SAS Flybussen. I dag skal SAS fly meg til Bergen i enn MD95, og jeg gleder meg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God dag herfra.. Endelig har man satt seg ned i hagen med en Club Soda etter en meget hektisk dag på kontoret.. Et møte-Marathon med null pauser tar på en gammel mann..
Denne uken blir kort da det er offisiell helligdag på torsdag hvor profeten hadde sin himmelfart. Nyt kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Møkkasøndag her i sør også!
Kjerringa ble akutt syk her i natt, så man har måtte være sykepleier. Så jeg fikk sove fra 3-5, 6-7, 9-11, 13-14 og 15-1630. Ikke akkurat optimalt føler jeg. Nå er jeg bare sulten, men føler meg for doven til å lage mat. Været er fint, forkjølelsen er heldigvis litt bedre. Og snart er dagen slutt og arbeidsuken er i gang igjen. Er det rart jeg drikker? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag | arnstein | Flyforum | 15 | 01-09-2013 21:30 |
God søndag | Someone | Flyforum | 15 | 30-06-2013 23:37 |
God søndag | Someone | Flyforum | 15 | 06-05-2013 05:27 |
God søndag | SlidesArmed | Flyforum | 14 | 23-09-2012 22:08 |