![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Sol og blå himmel her jeg sitter på trappa og ser ut over fjorden. Fruen og junior sover fortsatt, så får vel hjelpe svigermor med frokosten. Få om ingen planer i dag. Ha en fin dag
Update: Da ble freden brutt og junior er oppe. Flott start med første bleieskift som endte med at far ble tisset på, stellebordet driti på.....heldigvis rakk jeg akkurat tidsnok gitt han tilbake mor så hun ble gulpet ned ![]() Last edited by Someone; 19-07-2014 at 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Alcudia - solid og sunn frokost er inntatt og klar for en ny solrik dag på denne øya. I dag skal fjellkjeden besøkes, samt noen gamle byer og reise med øyas eneste tog og trikk for oss turister.
Ha en trivelig dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra SAS hotellet i Oslo. har så smått begynt å glemme gårsdagens nitriste forestilling på Nadderud. Retur til Bergen om noen timer er det eneste på planen i dag. Ha en fortsatt fin sommerdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - strååååålende vær i dag, får hive meg en runde på sykkelen og senere se om det er noe spennende reisemål å finne mot slutten av sommeren.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Oslo øst. Fint vær passer bra med planene om å være turist i egen by i dag. Snart går turen ned i Bjørvika til båtfestivalen. Har planer om lunch og noen forfriskninger på akterdekket på den gamle hurtigruta Nordstjernen. Kanskje det blir en båttur i løpet av dagen også? Ha en aldeles fortreffelig dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ble ikke så rolig som planlagt i går, men i dag... i dag skal det bli rolig da. Det eneste som forundrer meg er hvorfor jeg er så støl i lårene...
Nuvel... Ha en fin dag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Fint og varmt vær her i dag. Har akkurat vært å hentet noen kasser med bringebær slik at vi får laget syltetøy til vinteren. Ellers er planen en lenger løpetur i skogen i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Formiddag fra Haugeby. Siste helgen av denne ferien, så 2 uker på jobb før hovedferien begynner.
Været ser iallefall meget bra ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Joker
|
![]()
God morgen fra London.. Her skal jeg låse meg inne resten av dagen, for å 1. Rydde, 2. sjonglere tall inn i et eller flere excelark og 3. forhåpentligvis bestille noen billetter til Hong Kong.
Ha en mer spennende dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dag litt planlagt ut fra Yr, som indikerte helt skyfritt hele dagen ved 9-tiden. Så kom tegnet etter to timer i sola. Skandaløst, naturligvis. Nå litt thaimat - siste sommerfrihelg i egen by. Ålreit. God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Værnes, venter på wf483 til Sandefjord, hvor jeg skal tilbringe noen dager på hytten til svigers, blir nok bra ser det er meldt strålende sol hele neste uke :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen .. morgenens utflukt gikk til Guy's Biscuit Barn hvor man kjøpte inn litt sørstatsfrokost. Nå er arbeidsdagen i gang, og vi håper på en rolig dag etter en noe frisk start da jeg oppdaget at mailserveren vår hadde ligget nede noen timer .. så det ble litt catchup.
Men det regner jamnt og trutt og temp'en ligger på ca 20 grader. Godt å få litt vann i jorden ... en stund siden sist. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
@AirbusTrond.. Jaja så det lå noe i din retning, men her i Lillestrøm perfekt som vanlig , uansett skål forumister, jeg har Frydenlund Bayer..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Stille og deilig både på lufthavn og lounge på dette tidspunktet en lørdag. Like. Go to gate, SK4823 here we come
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |