![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Reiser veldig mye og det er en rekke reiser (6-7 av rundt 40 reiser totalt) som ikke har kommet opp under "Mine EuroBonus-sider" til tross for at Eurobonus-nummeret beviselig er korrekt registrert på billetten. Har tidligere lagt til Eurobonus-nummeret manuelt under bestillingen (og ikke knyttet brukerkontoen på nett opp mot programmet) så jeg har ikke lagt merke til dette før nå nylig. Mange reiser er eldre enn seks måneder, og som det ifølge SAS ikke kan gis poeng for da man har plikt til å sjekke om reisene er etterregistrert på nett etter 14 dager selv om alle data er korrekt registrert fra kundens side. Derimot har de rådet meg til å fjerne mellomnavnet da de mener det kan ha forårsaket tekniske feil (som for øvrig er skrevet på samme måte på alle reiser). Det er heller ikke snakk om ombookinger eller kanselleringer, og alle dataer er korrekte i pdf-filene jeg har mottatt ved bestillingene. Har kundebehandleren rett? Slikt dobbelt bokholderi er alt annet enn tillitvekkende. Last edited by Topper Cub; 10-11-2012 at 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Velkommen til EuroBonus. Poeng som ikke registreres er dessverre veldig normalt hos enkelte selskaper når man har EB. Med SAS går alltid greit for meg, men skal ikke lenger enn til en codeshare med LH før problemene melder seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flytur med innlagt ølsmaking | Bizflyer | Småprat | 1 | 06-10-2016 19:11 |
Problemer hos EB med etterregistrering - nå igjen! | OSLflyer | Reiseforum | 29 | 14-11-2012 21:27 |
Hjem fra Brussel, med innlagt SAS-besøk | hanswest | TripReports | 8 | 24-04-2012 19:30 |
Har BA Gold tilgang til OSL lounge med gjest, når man reiser med annet selskap? | Brandal | Reiseforum | 6 | 03-06-2010 23:54 |
Et kjapt spørsmål om elektroniske reiser med WF | SK384 | Flyforum | 9 | 16-01-2006 17:37 |