Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-11-2012, 06:49   #1
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Smil God Tirsdag fra Forus

God morgen godtfolk!

Ikke det mest spenstigste på tapetet i dag, men det blir nok et par møter i dag som som sannsynligvis vil gjøre at jeg vil få det ufattelig travelt frem over.

Ellers intet spennende en att jeg må hente mer kaffe og fukte gullstrupen.

Ha en fin en forumister!
Old 06-11-2012, 06:51   #2
FlyHi
ScanFlyer Crusty

FlyHi's Avatar

Default God tirsdag

Godmorgen fra CPH, hvor turen går mod London.

Lidt besværlig start på dagen, da turen går med DY. Ingen online check-in, så vækkeuret måtte sættes 30 min før nødvendigt. Og specielt kl. 05.00 er 30 min ekstra en del værd.

Self Service virkede heller ikke rigtigt efter planen.

Til gengæld var security på CPH både hurtig og med venligt og smilende personale, der uden brok lukkede mig uden om parfume-helvedet i tax-free. Det er ikke sket i mange år.

Det MÅ være en rejse tilbage i tiden jeg er på, hvordan skal man ellers få så dårlige tekniske muligheder og god personlig service i CPH

God dag til alle

Old 06-11-2012, 07:16   #3
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Default Re: God tirsdag

God morgen fra Trondheim!

Våknet opp til en hyggelig mail fra Radisson Blu i Shanghai som ønsket meg personlig velkommen, ville ha ankomsttid, om de kunne hente meg etc.. Flott service!

Flyet til Shanghai går i kveld fra CPH, veldig spent da jeg har med hele familien over og Kina er enten "hit or miss"!

Siste pakkingen skal unnagjøres, god frokost og lunch skal spises, og siste kinesiske skal læres.. kan fortsatt kun navnet mitt, men regner med et omfangsrikt kroppsspråk hjelper godt.. hehe.

Nyt dagen kjære forumister!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2012, 07:16   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings. Tilbake til morgenrutinene og Ruters røde. Overraskende pigg i forhold til Jetlag. Men litt viljestyrke kombinert med diverse remedier man ikke får kjøpt over disk her hjemme så tok det brodden av jetlaggen. Gårsdagens lille sjekk av innboksen tyder på at det ikke skal bli vanskelig å fylle arbeidsdagen. Ha en fin dag
Old 06-11-2012, 07:23   #5
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Default Re: God Tirsdag fra Forus

Gudd morning fra Trondheim

Flott dag i emning her i barteland idag,St.Olavs hospital avd.blodgivning skal beæres med et besøk idag og plasma skal tappes i store mengder.Etter dette går turen til Rissa og vakre Storvatnet sammen med svogern for å levere vindu og veggplater til hytta dems(kanskje beskuelse av tenkt hyttetomt til oss også.... )

Ha en strålende dag

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2012, 09:05   #6
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God morgen fra det Sørlandske. Ja, det iskalde Sørlandet faktisk!
Var 2 minus da jeg dro på jobb, og bilen måtte skrapes for is. Angret på at jeg hadde lagt igjen handskene i bilen istedet for i en varm leilighet. Tror det må være første frostnatta på denne siden av sommeren. Er det ikke da man skal drikke Eiswein??

Kontoret er inntatt, og nok av saker å ta seg av her idag også. Etter jobb blir det et lite møte før det blir hjem og ta seg av de syke. Begge bandittene ble hjemme i dag med litt feber, hoste og snørrete neser. Godt kjerringa er hjemme og kan ta seg av dem i dag da.

Ellers skal det visst være valg overthere strax har jeg fått med meg. Kom over denne lille snutten som jeg fant most amusing:

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=EDxOSjgl5Z4

Enjoy!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2012, 09:10   #7
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen alle sammen. Som Bizflyer sier så er det valg i USA og elefanten lader opp til valgvake. Han har helgardert med Romney t-shirt og Obama caps. I kveld skal det bunkres med Cola og Snickers.

Ha en fjong dag rundt om.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2012, 11:07   #8
LN-DYA
A Flying Paramedic

Good morning ladies and gentlemen

Dagen har startet med å bringe ungene på skolen... Har fridag i dag, men blir vel ikke arbeidsløs av den grunn.. I morgen er det på tide å aviere litt igjen... Oooooops! Var visst linecheck i morgen og ja... Vel vel.. Får vel finne frem noen bøker da Men aller først dagens dose med Starbucks i koppen.. Ingen dag uten!

Ha en flott dag alle sammen

DYA'n
LN-DYA is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2012, 11:53   #9
TG923
ScanFlyer Crusty

TG923's Avatar

God formiddag

En liten tur på jobben, et par møter gjenstår før det skal pakkes litt og settes kurs mot OSL.
Valgvaka i natt skjer etter planen ombord på SK973. Vi får håpe den går i rute siden jeg har separat billett videre fra BKK (riktignok bare innenriks, så ingen stor krise uansett).

Lenge siden sist det var langtur med SK-metall, setemessig blir det vel en nedtur i forhold til LX som jeg har brukt de siste gangene.
Old 06-11-2012, 15:12   #10
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'mååååårning! Her har høsten slått virkelig til. Matskålene til bikkjene var fulle av vann, så det kom litt nedbør i natt ... Skal ikke vare så lenge - torsdag skal det være sol og fint igjen.

Ja, det er valg i dag .. har forgjeves speidet etter Obama-flagg langs veien, men her i Redneck-land er det intet annet enn Romney/Ryan å se. Så det blir nok klar seier til ham her i GA ihvertfall. Men Sørstatene har jo alltid ligget en generasjon bak, sånn sosialutviklingsmessig sett ... Sånn litt egoistisk sett, satser vi på Obama-seier .. både helseforsikringer og utdanning er viktig for oss, og begge disse sakene kastes på båten hvis Romney vinner.... Så lenge man ikke passer inn i A4-mønsteret, er republikanernes mantra at man får klare seg selv.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2012, 15:54   #11
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

God formiddag fra et av valgkampens sentrum, Washington DC, og The Willard Intercontinental.

Strålende sol utenfor (varsel om Obama-seier?), men tar et par timers arbeidsøkt foran laptopen før man tar en liten sightseeing og lunsj.

Uavhengig av valgresultatet søker man "asyl" i den kanadiske ambassaden de neste to dagene for en workshop.
Old 06-11-2012, 16:11   #12
Islending
ScanFlyer Silver

God morgen fra Boston! Klar for Obama-seier i dag. Ankom i går kveld med Icelandair etter en uke med festival i Reykjavik. Kjenner at jeg er sleten nå.

God dag til dere alle!

Posting Rules