![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Hadeland og Granavolden. Kaffe og forum før jeg kanskje sovner litt igjen…fri er å gjøre det man ikke må;-) Hjem til Ris etter lunsj - men innom den lokale slakteren for å kjøpe med oss det vi trenger til kveldens tartar. Best lørdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Blå himmel og hvite fjell, selv om skiføret har vært bedre. Men ut på ski skal vi. Også har vi både peis, vin og god mat i kveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Glad lørdag her klokken 7.47. Som vi alle ved jo er verdens bedste flytype <3
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Her regnet det hører jeg, så da blir det vel å holde seg mest mulig innendørs. :-)
Det var den kofferten jeg skulle finne frem på loftet…. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er vel ikke så mange kvinner her inne, men til de som er her får man bare gratulere med kvinnedagen! God lørdag fra Oslo en frilørdag iallefall. Planen er litt indretjeneste, pluss en liten fest i kveld, men må dra tidlig pga tidlig jobb i morgen. På den annen side så er helgevaktene som oftest greie å ha og det er god plass på tbanen på den tiden på en søndag så alt dette kombinert med at man får helgetillegg så klager jeg ikke. Men at de må stenge Majorstuen stasjon senere i år har jeg lite til overs for, men blir vel bra til slutt får man håpe. Synes det nye designet virker litt kult, selv om stasjonen ikke akkurat blir revolusjonert. Men bro over sporene er jo en forbedring fra den traurige undergangen som er der nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen, og gratulerer med kvinnedagen. Her skal de vartes opp med en skikkelig mimosa-frokost som er aaaalt for lenge siden har blitt servert på Knausen.
En kjapp tur ned til byen for litt shopping til kvelden mexe-middag og så pakking til morgendagens alt for lange tur til Grekerland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag.
I gang med litt "justering" av neste helgs utenlandstur. Lastet bl.a. ned Hilton-appen igjen, som jeg ikke kan huske å ha brukt på ca. 100 år. Forberedt på knoting med å huske passord og sånt, men det var bare å laste den ned, og appen bare: "Hei, Martin!" i det jeg åpnet den. Kredittkortet som lå lagret der, gikk ut i 2018... Planer for i dag: justering av det som vokser på toppet av knollen. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Endelig fredag:-) og Glad lørdag er fantastiske overskrifter
![]() Nå nærmer det seg for avgang for meg også. Jeg skal med SK931 (CPH-LAX) på mandag 17 mars. Er det noen som kan se om flyet er fult, eller om det er god plass? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Lave ambisjoner her også, må få laget en pizzadeig, men mulig jeg outsourcer den til kona, sånn apropos kvinnedagen.
Ellers så har jeg samme planer for dagen som Martin, tror det er på tide når luggen snart kan brukes til å snyte seg med |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Happy woman day fra Lillestrøm. Her betyr det tydeligvis at jeg sitter i sofaen med kaffe og ser på TV mens Storsmurfen jobber så tastene spruter på hjemmekontoret.
Innimellom koser jeg meg med DN Lørdag og interessant artikkel om computeren til Hunter Biden. Største beslutningen min for dagen handler om hvorvidt jeg skal joine Storsmurfen i Sushi i kveld eller ha en flesk og duppe fra Fjordland. Drekka blir'e uansett. Ha en best lørdag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God kveld fra Sola,
Dagen i dag går med til Fylkesårsmøte i Rogaland FrP. Sjefen, partilederen, selv har vært her i dag på Quality Airport Hotell. Nå middag med partikolleger her. Fortsatt god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'day ..
Jeg rydder litt i garasjen. Må si ting har hopet seg opp gjennom vinter'n. Fin vårdag med oppimot 25 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Granavolden | EB | Flyforum | 13 | 24-01-2025 01:12 |
Glad lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 29-10-2022 17:51 |
Glad lørdag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 25-07-2021 00:52 |
Glad lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 6 | 03-10-2020 19:02 |