Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 23-01-2025, 05:37   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God torsdag fra Granavolden

God morgen fra Hadeland…hvor det er fine og friske minus 10 grader ute. Snart kaffe og frokost før stategisamling. Litt kultur før middag er det også planlagt. Best torsdag ønskes.
EB is offline  
Old 23-01-2025, 05:49   #2
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God torsdag fra Granavolden

God fremdeles onsdag fra Las Vegas. Ut fra første inntrykket er at denne byen er mer eller mindre uinteressant og at den mangler totalt sjarm om man ikke er veldig god i poker og gambling. Får vel finne en måte å overleve her på. Før noen tar meg på dette har jeg vært i lillebroren til Vegas i nord nemlig Reno som faktisk i mine øyne er verdt et besøk. Der har de også mye gambling men selve byen er mer interessant

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited by Hypern; 23-01-2025 at 05:53.
Hypern is offline  
Old 23-01-2025, 07:47   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra L1. Litt kontorering, løpetur med kolleger også hjem til hverdagslogistikken. Jinxet det greit å går når jeg påstod jeg har «fri» for da ble det plutselig en som skulle kjøres til og fra slalombakken. Ha en fin dag
Old 23-01-2025, 07:59   #4
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Elvebyen. Har konkludert med at alpinhjelm og -briller er godt egnet om man først mener at sykling i snøvær er en god idé. Meteorologisk Instittutt truer med 10-15 cm snø hjemme, så da skal jeg nok få lov til å ta meg en runde med snøskuffa i kveld...

Henshaw is offline  
Old 23-01-2025, 08:15   #5
Geiraage
ScanFlyer Blue

God morgen fra Gardermoen, langhelg i Warszawa od skal teste ut Radission Collection.
Geiraage is offline  
Old 23-01-2025, 08:32   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret.. Da ble det en time og 600 kalorier i trimrommet her så man kan med god samvittighet glede seg til kundelunsj på Skøyen senere i dag og raclette-aften med FruSud på kvelden.

Nyt torsdagen.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline  
Old 23-01-2025, 08:48   #7
Gunnar
ScanFlyer Gold

Våt morgen fra Forus. Som jo er ganske standard. Inne er det tørt, med unntak av innsiden av kaffekoppen. Så da er alt klart for en ny runde med kontorering. Ikke lenge til helg...
Old 23-01-2025, 10:14   #8
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

God dag fra bybanen i Bergen.

Neste stopp sjukehuset. Bilen skal på årlig service i neste uke og jeg skal ha halvårlig "EU-kontroll" på meg selv.

I dag er det innvendig inspeksjon og eg gruer meg mest til «gag-ball» de puter i munnen før slangen går inn og ned. Det gir meg assosiasjoner til hva en ekte gag-ball brukes til og det gir meg brekninger DeLuxe. Godt de har dop å gi så jeg ikke kjenner så mye til det.

Have a Gaging day

FQTV

FQTV is offline  
Old 23-01-2025, 12:36   #9
OJB
ScanFlyer Rusty

God dag fra Aker kvartalet , FBU,
Fin flight innover med 4002 som vanlig , møter i prosjektet før returen vestover fjellet med 4043 i ettermiddag. Satser på at vinterværet ikke skaper noe særlig med forsinkelser for tog og fly i ettermiddag.
Ha en fin dag.
OJB is offline  
Old 23-01-2025, 13:04   #10
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God dag fra Kongsberg Sykehus. Her har de tappet væske til.den store gullmedalje i dag og gitt litt påfyll av albumin. Det skal bli en sann fornøyelse å gå på badevekten når jeg kommer hjem. Det tar mesteparten av dagen dette så formiddagsbridgen gikk fløyten.
Old 23-01-2025, 13:14   #11
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Grumpf fra det Sørlandske!
Her er formen elendig idag. Skikkelig vondt i hodet, så jeg lurer på om ikke det hadde vært lurt å ta en pause fra hjemmekontoreringen, ta en paracett og ta en time på puten. Imens kan det bare fortsette å snø utenfor. Skal bli +7 i morgen igjen, så da forsvinner det nok fort.

Akk ja! Er det rart jeg drikker....

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline  
Old 23-01-2025, 15:32   #12
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Colorado. Fantastisk flott og veldrevet konferansehotell dette her, og garantert en pengemaskin. De kan dermed også bedrive ran i alle ledd. USD 56 for en Meiomi vin på Starbucks i lobbyen. USD 7400 for en basic biffmiddag for 28 Bongolianere. Da bør de gå greit i pluss.

Men slutt på sutringen. Tenk på poengene jeg kommer til å tjene på Amex bruken. Livet er herlig, dere. Og nå er det tid for store interne Bongokonferansen. Blir stas!

Ha en best torsdag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline  
Old 23-01-2025, 22:58   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
God morgen fra Colorado. Fantastisk flott og veldrevet konferansehotell dette her, og garantert en pengemaskin. De kan dermed også bedrive ran i alle ledd. USD 56 for en Meiomi vin på Starbucks i lobbyen. USD 7400 for en basic biffmiddag for 28 Bongolianere. Da bør de gå greit i pluss.

Men slutt på sutringen. Tenk på poengene jeg kommer til å tjene på Amex bruken. Livet er herlig, dere. Og nå er det tid for store interne Bongokonferansen. Blir stas!

Ha en best torsdag
Hehe ja jeg føler jo ofte amerikanere er ute etter å loppe folk for penger. Altså i form av at alt skal tipses av , sales tax og lignende. Eneste stedene de ikke vil ha ekstra penger for ting er vanlige butikker. Får dårlig samvittighet når jeg ikke hadde kontanter for å tipse fyren i loungen på lax, han hadde nok satt pris på en dollar for ølen. Men så flere som ikke gjorde det.

Jaja god ettermiddag fra Vegas. Har ikke gått konkurs enda iallefall. Jeg må jo nesten prøve en maskin eller to men mine gamblingkunnskaper er høyest begrenset til enarmet banditter. Lyft sjåføren i går sa at mange kommer hit i håp om å gjøre det helt store men taper uansett. Tror det ligger noe i det. Veldig hyggelig dame som opprinnelig var fra Texas men hadde bodd de siste 27 årene her.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited by Hypern; 23-01-2025 at 23:02.
Hypern is offline  
Old 24-01-2025, 01:12   #14
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post

Ha en best torsdag
Er du helt sikker på du er på et konferansehotell ? Prisene ligner mye på det jeg mottar av regninger fra kreft operasjonen i September, fikk en nye regning i ettermiddag “bare $ 1250.00” i egen andel Kreativt av forsikringsselskapet å somle med behandlingen over i et nytt år med ny egenandel

Posting Rules