![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Så spørs det bare om jeg finner en drikkefontene slik at jeg får fyllt den tomme imsdalsflaska.
Ha en god en alle som sørger for å få i seg nok vannn.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God fredag fra Furuset! Da var det siste dagen i uka igjen. Snart helg og godt er det. Fikk booket tur til Japan i går med destinasjon Osaka Itami inn og Tokyo Narita ut. Fra HEL. Gleder meg til å prøve JALs 787 Premium Economy. 161 seter er vel ikke så mange på en Dreamliner. Skal visst ha champagne ombord og lounge tilgang i Japan og ser det ut til. Har noen erfaring med selskap og klassen ombord?
Ønsker alle en spenstig fredag! ☺ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God fredag fra nord i Oslo - her er det vått etter nattas regn og det er +5 grader, mens P4 i Karl Johansgate i Oslo sier pluss 2 grader.
Ha en flott helg videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Vått i hovedstaden i morges, men det er dager som dette det er greit og kunne gå tørrskodd fra den ene garasjen til den andre. Hu mor skal en liten til på vift i kveld så da får junior og jeg kjøre showet hjemme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag fra Sola.
Her skal det ryddes. Men først - kaffe. Ha en glimmers dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen, her er det og vått og kaldt. Skal nyte siste fridagen inne med å lese resten av Kjos boken og fyr i peisen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra en regnfull prærie. Syk jente, men barnevakt/helsesøster på vei så turen settes snart mot det egentlige hovedkontoret.
Hadde forøvrig mottatt e-post fra meg selv i natt om at det er mange villige damer i nabolaget, så da er det vel et passord som bør byttes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra T-banen. Har med elefanten på jobb i dag ettersom han er enormt skuffa av kampen igår. Det er kake til lunch idag så det bør hjelpe på. Ellers er det bare å få jobbet noen timer før en skal ned og bruke opp Fernerbonusen og ta hælj. Kos døkk.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord!
![]() Ganske greit vær akkurat nå med en del skyer og litt blått i mellom, og ca 7-8 + akkurat nå. Modern og jeg fikk startet juleshoppingen i går, skulle nesten tro jorda skulle gå under tatt i betraktning det enorme lasset i handlevognen...en ting er sikkert: Denne familien skal ikke sulte denne julen heller. ![]() Nå vel, i dag er det ikke mange bedrifter på papiret, men skal nok få utrettet noe uansett. Ha en fortreffelig fredag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra Macau, hvor en Legendary HRC burger er inntatt. Landet 0654 i morges og har så langt utnyttet vår 50-timers getaway fra mørke og kalde Norge. Nå venter 2000 forestillingen om 30 min: "House of Dancing Water". Tilbake til HKG i natt en gang.
Meget bra flight fra ARN med mange morsomme flypratere - digger det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei fra Skaun!
Solen skinner og det her hælj! ![]() Petter380: Tok du båten direkte fra flyplassen og var det bra connection eller måtte du vente? Skal samme turen om 14 dager nemlig, men båtrutene jeg finner passer ikke helt.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Ukas siste arbeidsdag er her allerede. Stille før stormen her over , det skal bli mer vær utover dagen/kvelden ser jeg. Kanskje på tide å få båten opp til vinterlagring. det blir morgendagens øvelse. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Dagens selvskryt: Jeg klarte å motstå vaflene til lunsj. Ellers er det ikke så mye å skryte av ellers. Skal en tur innom polet får å handle litt Colares, Hellsrøms akevitt og litt juleøl, blant annet Austmann. Fikk et gavekort her på onsdag fordi jeg i løpet av siste halvår minst en gang har sneket på trikken. Det er jo flott, det. Ha en fin-fin dag, også de som ikke får betalt for å snike på trikken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra sosialt samvær med Widerøe. Middag og comedy. Blir ikke feil.
![]() |
#15 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Via byen/Hong Kong Station. Der går det båt hvert 15. min!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|