![]() |
|
![]() |
#1 |
The old Norwegian Viking
|
![]()
Kjos slår tilbake på SAS/WF og deres siste utspill
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2359183.ece og http://www.na24.no/article3359787.ece
1 vinge blir lett til 5 fly... Last edited by Theaviator; 22-03-2012 at 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Time will Tell..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Synes at Kjos efterhånden har lidt for meget MOL over sig.....
MOL lider af storhedsvanvid og kjos er begyndt at slægte ham på.... Jeg synes ellers veldig godt om Kjos og DY, men det smuldrer en lille smule efterhånden. Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har du lest det som Kjos uttaler i DN.no...? Jeg synes ikke det er noe storkjeftet over de uttalelsene (overskriften er nok arbeidet til desken i DN). At DY regner med å vokse kan vel neppe komme som en stor overraskelse på noen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg klikket også på overskriften.
Når jeg leste innholdet i artikkelen kunne jeg ikke se noen plan i det hele tatt, bare en uttalelse fra Kjos om at eventuelle ytterligere prisstigninger på flydrivstoff kunne knekke SAS. Det er neppe Kjos som bestemmer oljeprisen?
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gunnar
|
![]()
Nå har vel SAS "hedged" mye av drivstoffet sitt for dette året, noe DY ikke har gjort. Prisen jeg har fått høre (vet ikke om den er kun for intern bruk) er allerede lavere enn kursen de siste månedene. Så det er nok DY som kommer til å slite her. Nok en gang en usanhet/halvsanhet fra Kjos om SAS!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Noe av det jeg har registrert fra Kjos i det siste er uttalelser som i mine øyne legger til grunn at de han snakker til er dumme. Og det blir i lengden litt dumt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Stor overskrift, lite innhold. Og selvsagt gratis PR for Norwegian. At DN gidder.
Alle skjønner jo at Norwegian skal ekspandere, og at ekspansjonen stort sett kommer utenfor Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Malta har fått nytt livery! En klar forbedring! Video | LN-AFG | Flyforum | 13 | 01-10-2012 23:12 |
TRD-BRU (ikke helt etter planen) | hanswest | TripReports | 6 | 14-02-2012 09:29 |
SAS skulle knuse Braathens | FlightDeck | Flyhistorisk forum | 1 | 05-03-2010 12:04 |
Om man får uventet besøk .. så er Nordlendingen gjestfri og har kaffen klar ! | Farmer | Flyforum | 2 | 04-03-2010 16:35 |
Ryanair kan knuse Norwegian | EB | Flyforum | 23 | 23-08-2005 06:01 |