![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det lett aa bevege seg mellom terminaler airside paa O.R. Tambo i Johannesburg. Jeg tenker mest paa adgang til lounger. Jeg vil fly fra Terminal B, men Priority pass og Diners-loungene ligger litt her. Det staar at man kan gaa til loungen i A selv om man flyr fra B, men er det noe man maa passe paa saa man ikke blir stuck uten loungeadgang. Jeg vil mellomlande der noen timer der snart.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Vanskelig å si når du ikke nevner om det er involvert en grensepassering i reisen din (husker ikke hva som er A og B og hva som går fra hvor der nede). Sist jeg reiste FRA-JNB-CPT t/r måtte vi landside i JNB begge veier, og de sjekker gyldig BP i security.
Det vil nok uansett være security-sjekk mellom innland og internasjonal da de på innland ikke har (de idiotiske) væskereglene vi har i Europa/USA. Kart: http://www.airports.co.za/home.asp?pid=6974
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye terminaler og utbedringer på JFK | Someone | Flyforum | 19 | 14-01-2025 21:30 |
Trip report det sydlige Afrika.: JFK-JNB-CPT-JNB-LLW-JNB-JFK | jb1 | TripReports | 10 | 11-03-2012 13:31 |
Norge slutter seg til luftfartsavtale mellom EU og USA | storg | Flyforum | 2 | 18-12-2009 02:29 |
Helsinki-Vantaa får to terminaler | FlightDeck | Flyforum | 0 | 18-05-2009 21:35 |
Egne LCC Terminaler ! | dc-8-63 | Flyforum | 4 | 06-10-2005 09:01 |