![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Disse kan det umulig være lurt å ha festet utenpå kofferten.
![]() ![]() ![]() ![]() Noen bedre? ![]()
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 17-01-2012 at 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Sistnevnte grønne plante hadde jeg på t-shirt i Durango, CO og noen drukkenbolter reiste seg fra krakken og jublet...Great man....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, de har lite humor over for sånt i statene har jeg en følelse av.
En venn skulle søke visum på ambassaden i Sthlm. Hadde på sig ett (forsåvidt styggt) cheguevara-armband, ganske litet, men vakten likte det ikke og ba ham vurdere å ta det av om det skulle bli noe visum,hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
|
![]() Mange som ikke liker en spøk.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Kansje ikke en god idè og skrive "WARNING NOT A BOMB"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Skrev engang "This letter does NOT contain 100 US$" på baksiden av et brev jeg sendte til noen i Russland. Det som aldri frem.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he i Philippines koster det svært få peso og slippe unna hva som helst.
En gang kom jeg, alene med mye, lovlig rart i matveien.. To Stabburet Makrell i Tomat gjorde tollbehandlingen rask ferdig... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kuala Lumpur - hva bør man få med seg? | Peppep | Reiseforum | 18 | 10-09-2015 11:39 |
LHR: Hva bør man få meg seg? | flyBG | Flyspotting | 11 | 09-05-2013 13:22 |
One night in Bangkok (Hva gjør man ikke for et gullkort?) | Bizflyer | TripReports | 34 | 04-11-2012 23:30 |
Hva gjør man ikke for å tjene penger? | LN-KGL | Småprat | 27 | 13-02-2012 23:40 |
Hva gjør man ikke for å fylle opp setene? | Jens W | Flyforum | 0 | 01-05-2007 16:32 |