![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,477
|
![]() Quote:
Får se hur kvällspressen blåser upp detta. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
Join Date: Jan 2012
Location: Sørum
Posts: 11
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,173
|
![]()
Blåser dette opp? Vil nå si at et fly som er over åpnet hav på FL380, som stuper ned til FL200 kan være ganske dramatisk. Når det Squawkes 7700, så sier vel det sitt?
![]()
__________________
Why fly? Simple. I'm not happy unless there's some room between me and the ground. |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
|
![]()
Er tydeligvis på vei til Rygge igjen med oppsatt ankomst 23.30. Ifølge noen mld på face så var det noe med en varsel lampe.
__________________
Upcoming Flights 2016 24. April BKK-OSL (DY) 22.Aug OSL-DXB-BKK (EK) 05.Sept BKK-DXB-OSL 06. Oktober OSL-IST-BKK (TK) 30. Oktober BKK-OSL (DY) |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2006
Posts: 992
|
![]()
De har landet i Newcastle nå. Siden de brått gikk ned, tyder det på trykkfall i kabin som kan virke dramatisk for passasjerene når surstoffmasker faller ned osv, og ikke minst den brå nedstigning som blir. Ser ut som at alt har gått bra. Dagbladet melder om syk pilot, men om dette stemmer gjenstår å se.
|
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,477
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2006
Posts: 992
|
![]()
Men ser man på radaren så stemmer det vel.. Men uansett har det gått bra;-)
|
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Og nå er departure satt til 23:00 local fra Newcastle (flight nr. RYR91X). Skal ikke forundre meg om at det er EI-DLT som kommer inn fra Dublin akkurat nå som forsøker på ny over Nordsjøen (med andre ord ser det ut til å være en dekomprimering og maskeutløsing som kan være årsaken til returen for EI-ENI).
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
#9 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Var pga syk pilot
|
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Posts: 2,290
|
![]()
Syk pilot forklarer vel ikke et fall på 2000 meter på kort tid?
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Er oppdatert med følgende:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
Folk ombord sier stemningen er god ombord og at de står trygt på bakken i påvente av ny flyver. Det melde tv2
http://mobil.tv2.no/nyheter/innenrik...k-3677281.html
__________________
Life is Brutale |
![]() |
![]() |
#13 | |
Front section flyer
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
|
![]()
Litt fra nettavisen:
Quote:
__________________
Upcoming Flights 2016 24. April BKK-OSL (DY) 22.Aug OSL-DXB-BKK (EK) 05.Sept BKK-DXB-OSL 06. Oktober OSL-IST-BKK (TK) 30. Oktober BKK-OSL (DY) |
|
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2006
Posts: 992
|
![]()
Man går ikke ned til 7000 ft pga kapteinen blir syk, her er det andre årsaker. Ny avgangstid er satt til kl kl 00.00 fra Newcastle norsk tid.
|
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2011
Location: Sandvika
Posts: 317
|
![]()
Det hele rimer jo godt med Ryanair's økonomiske "policy" , er piloten syk , da svir vi av det det koster å sende nytt fly for å fly pax hjem :P
For det koster jo langt mindre å erstatte pilot vs fly :P Synes det lukter litt svidd her.. Last edited by Oslop; 09-01-2012 at 00:14. |
![]() |
![]() |
#16 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Har piloten f.eks hjerteinnfark trur jeg selv Ryanair snur og tar kostnaden istedet for å ofre en pilot. Noe anna blir bare idioti å hevde.,
|
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]() Quote:
Skjønner ikke hva du mener. Skulle de fortsette med syk pilot? Eller skulle de la være å få passasjerene hjem? Hva lukter svidd?
__________________
Life is Brutale |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2011
Location: Sandvika
Posts: 317
|
![]() Quote:
Var det enklere å forstå ? |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Står ingen steder at de skal bytte fly
|
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2011
Location: Sandvika
Posts: 317
|
![]()
Isåfall har jeg fått feil info , og da beklager jeg.
Men litt rart at de da må sende "nytt" fly til Ncl.... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Problem med S-92 | AA-skipper | Flyforum | 1 | 29-07-2007 20:04 |
OT. Problem med e-post | FBU 4EVER | Flyforum | 1 | 08-08-2005 15:03 |
italiensk problem for Ryanair | jb1 | Flyforum | 9 | 14-04-2005 10:35 |