![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Endelig fremme i Portlanf - 20 minutter før tiden - nå kan julen starte. Er sikker på at svigermor har noe godt å spise - håper at en av svogerene mine har en Stone Vertical Epic Ale klar. Den lille italienerinnen er på plass for å hente - allt er i rute for en riktig god jul. Fortsatt god jul alle sammen.
![]() |
#2 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God morgen/formiddag fra Koh Tao! Her på øya var det visst nok julestemning i går, da det regnet litt. Leide oss en scooter og fattet litt rundt på øya. Spennende og intenst trafikkbilde må en si.
Idag blir det litt snorkling og avslapping mens man muligens beveger seg mot sentrum senere i ettermiddag/kveld for å finne en plass å innta føde på. Ønsker alle sammen en fortsatt trivelig ferie. ![]() --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=10.103655,99.828022
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godt å høre at alt gikk på skinner. Ha en hyggelig jul der borte. Har du fortsatt ditt gamle US nummer?
Julaften er over også i Cumming. Kalkunen var guddommelig, tilbehøret likeså og et par 'juleøl' gjorde gudstjenesten levelig. Deretter ble det en tradisjonell eplekake med vaniljeis. Yum! Nå er det bingen, så får vi se hvor lenge jeg får sove før noen vil ha pakker ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God kveld fra Honolulu
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Litt pakking før turen først går til Nesodden, før vi utover dagen ender opp på Tjøme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ungene våknet 06:15 i morges så ingen skal beskylde oss for å sove bort dagen. Ingen store planer for dagen i dag. Men jeg må prøve å tatt en løpetur etterhvert og få trimmet bort litt kalorier. Ble visst inntatt en del av sorten i går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen og god jul fra Østlandet! Med en 11 mnd gamle frøken Chriscross i hus har dagen starter for to timer siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen. Nettopp kommet hjem etter endt nattvakt. Dæven så flink vår kollega var til å lage mat i går kveld. Pinnekjøttet var himmelsk, endte i treseter`n i total utmattelse og trommeskinnet hadde spjælet om jeg tok en bit til. Nå kjennes som at noen har pælmet hele sandkassen i øynene mine så på tide å finne veien til loppekassa. Ha en flott dag.
Til info overnattet SAS`uvaskede 330 på OSL.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God 1 juledag. Avgangstidene på OSL.no vitner om at det er i dag den egentlige helligdagen er både her og i Europa. Ekstremt få avganger i dag med andre ord. Flybussekspressen er innstillt. Men jeg skal ikke ut å fly enda før om noen dager. Blir å gjøre ikke noe i dag tenker jeg. Det er hva 1 juledag er til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Front section flyer
|
![]()
God juledag, her er det full fart. Unga spiller Wiii og krangler, søskenkjærlighet tror jeg det heter. Mere selskap med mere mat i dag, vurderer sterkt å begynne å trene etter denne jula
![]() Ha en flott 1.dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God 1. juledag fra Espergærde. Her er frokosten inntatt, med litt påfyll av godterirester fra i går, og nå nytes en kaffekopp og en bok jeg fikk i går! Rolig dag, flyr tilbake til Oslo med SAS senere i dag, og deretter går turen rett fra Gardermoen ned til huset i Kragerø for noen rolige juledager og selskap der nede!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Amatør
|
![]()
God morgen og 1. juledag fra nissebyen, Drøbak
![]() Om det ikke var nok med én Cato fra før annonserer VG en ekstra bråkmaker som også skal gjøre sitt i løpetav romjula! Bare det roer seg til nyttårscruiset så.... ![]() Ha en herlig dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Da er frokosten unnagjort, så da er det å få på seg finstasen og komme seg sørover til selskap hos svigers, dog med et par avstikkere på veien. Fortsatt fin jul forumister. ![]()
![]() |
#14 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God jul!
![]() Då var julefreden på plass. Dama hadde pakka inn billett til Farnbourough Airshow til sommaren, så då er det bare å planlegge London-turen ![]() ![]() Ha ein flott juledag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vær hilset forumister!
Første juledag byr på absolutt ingenting, har allerede tatt hånd om Audien som nå er nyvasket på gårdsplassen - nå er det bare å kjøre 90'gradern foran LED'n å vente på at moder'n skal få klar julemiddag volume 2 ![]() En hektisk uke venter med jobb 6 av 7 dager tom 1JAN12 - vel vel, hva er vel bedre enn å feire nyttårsaften på Tåkemoen. Det skal planlegges bursdagstur til Denver med derav roadtrip til Vegas i Mars/April så noe positivt kommer det ut av denne høytiden! Sjanganabangala og fortsatt god jul! ![]()
[SCHENGEN YTTERGRENSE] Last edited by Thomas; 25-12-2011 at 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God Juledag!
Her har man hatt en deilig og lang sovemorgen, med litt deilig julefrokost, som vel egentlig ble lunsj. Julekvelden ble fantastisk bra, med min egen lagde ribbemiddag som høstet mange lovord og godt var det. Rødkål etter Trond Moi sin oppskrift, dog med litt tillemping fra meg, ble også helt fantastisk. Avsluttet kvelden med litt deilig blåskimmel av type Kraftkar og Selbu Blå som ble skylt ned med litt deilig Nieports LBV 1997 portvin. Om et par timer venter ny julemiddag hos mor. Da er det juletorsken som står på menyen. Sånn går no dagan... Fortsatt god jul! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ha fortsatt en riktig god 1juledag flyvenner. Håper alle hadde en fin jul i går med mye bra mat og gaver.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her i York er gavene åpnet, kalkunen konsumert, og resten av kvelden byr vel sannsynligvis på seriøs avslapping med litt god vin i glasset. Fotballkamp i morgen, med United-Wigan og gode plasser på South Stand på Old Trafford. Så blir det noen dager med litt lett jobbing, før hele familien (inkludert frue + yngste datter som debuterer som Old Trafford-gjengere) drar til Manchester for litt shopping, overnatting på The Lowry Hotel og United-Blackburn på nyttårsaften.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra øya i nordvest. Her er bedre mat og drikke innntatt. Stormen tar kraftig tak allerede, og fra midnatt varsles orkan 36! La oss håpe det blir mer koselig enn skummelt. God jul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() BF ![]() |
|
![]() |