![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Lurer på hvilken elog som er best eller anbefalt? Meningen er å logge alt i ifra småfly, til større saker. Har sett litt på de som er på appstore til mac, de virker greie. Men har lyst å få ett bredere spekter før jeg velger å gå for en. Det som er viktig er at det blir lagt online backup visst det er et program. Er også åpen til onlinebaserte logger! Takk på forhånd |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Airborne
|
![]()
www.myweblog.se
Koster noen kroner i året, men er definitivt verdt det... Har vært borti mange programmer, men slo meg til ro med denne. Brukes av mange ved skolen jeg går på. Helt klart greiest å slippe å tenke på lokal backup osv. Dessuten har man med seg loggboken over alt hvor man har internett ![]() Prøv gratis i 30 dager å se hva du syntes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Logtenpro uten tvil!! Dog kun tilgjengelig på Mac/ipad/iphone.
Hatt den 1 års tid nå og er veldig fornøyd, fikk også veldig god support den ene gangen jeg hadde noen små problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tipset! Prøver den mywebblog først. Så ser jeg hvordan det går
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er godt fornøyd med flightlogg.in. Mange smarte funksjoner, og veldig enkelt og oversiktlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har testet myweblog gratis ved to tidligere anledninger, bruker nå myweblog fast etter at support importerte mine tidligere flygninger fra jar-ppl.com som i utgangspunktet er gratis.
Det vil si gratis ble det ikke da jeg ble utestengt fra jar-ppl.com hvert år til jeg hadde donert noen kroner, for ikke å være alt for gnien donerte jeg £ 10 og da kan jeg like godt bruke myweblog som er en bedre og mere utbygget portal med statistikk, kart osv I tillegg bruker NRF denne portalen til flybooking for sine fly ...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste Kabinkoffert? | Radiv | Reiseforum | 315 | 30-11-2024 17:42 |
Beste lørdagen | EB | Flyforum | 5 | 16-02-2019 13:06 |
Beste ombordstigningskort? | Gunnar | Småprat | 10 | 06-07-2015 13:09 |
Beste spotteflyplass | Putte | Reiseforum | 8 | 30-04-2011 17:58 |
De beste flyvertinnene | Someone | Flyforum | 34 | 01-07-2006 01:37 |