![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Prøver å finne en flyreise fra OSL til RUN, men er ikke interessert i å fly langdistanse med Air Mauritius og er heller ikke interessert i å bytte flyplass på tvers av Paris. Da dette dukker opp for alle søk jeg gjøre ønsker jeg en søkemotor med:
-Mulighet til å utelukke flyplassbytte eller eliminere flyplasser for transit om det ikke er mulig. -Mulighet til å utelukke flyselskaper fra enkeltstrekninger (Air Mauritius fra MRU til RUN klarer jeg holde ut, men å ta dem helt fra Paris blir for drøyt) Jeg har ikke klart å finne noen som takler dette. finn.no - ingen slike opsjoner for søk. restplass.no - ingen slike opsjoner for søk. seat24.no - ingen slike opsjoner for søk. expedia.no - ingen slike opsjoner for søk. gotogate.no - ingen slike opsjoner for søk. wideroe.no - gir bare feilmelding ved søk. monondo.no - Kan eliminere flyplasser, men viser ikke begge flyplasser ved flyplassbytte slik at dette kan elemineres, kan bare utelukke flyselskaper helt og ikke fra enkeltstrekninger ebookers.no - Meny for eliminering av flyselskap, men den virker ikke. Kan ikke eliminere flyplasser. kayak.no - Merkelig meny hvor man kunne velge mellom alle eller ingen flyselskaper. Klarte ikke finne noen reiser. Noen som har tips om andre siter enn de ovenfor?
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 23-12-2011 at 14:09. Reason: typo |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det virkelig slik på gran canaria? | mann78 | Småprat | 4 | 08-08-2017 22:23 |
Noen gode søkemotorer for å finne rimelige business class billetter | barca | Reiseforum | 12 | 09-12-2014 06:42 |
Finnes det gode rabatter med SIXT? | Ramsli | Reiseforum | 6 | 22-06-2013 18:36 |
Ingen Kims - ingen kos ELLER ingen Romjul ingen QUIZ | LN-KOG | Flyforum | 10 | 01-01-2012 23:10 |
Er det virkelig håp? | OMW | Flyforum | 4 | 23-11-2004 06:43 |