![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei !
Jeg er alltid på utkikk etter Beaver, Otter og Norseman slides. Spesielt etter eldre norske, og betaler bra for de rette. Ellers alt av interesse, men kun Kodakchrome slides. Jeg har også en god del til å bytte med, hvis det er av innteresse. Hilsen Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eldre norske, og KUN Kodachrome slides?
![]() Det er hva man kaller "a tall order"... ![]() Ble ikke fotografert så mye dengang, var nemlig veldig dyrt i forhold til nå. Men slides var dog rimeligere enn papir, så et visst håp er det. Tror ikke de i flymiljøet tok særlig mye bilder selv, så utfordringen blir å finne datidens spottere nå ute av dansen med godiser gjemt og glemt på loftet. ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
He, he.
Av erfaring vet jeg at alt finnes der ute, det er bare å finne det...... På airlinehobby.com dukker det meste opp. Jeg har bla kjøpt et orginalt slide av Widerøe sin Otter LN-LMM tatt i Bodø havn. Ellers har jeg funnet feks nesten alle DC'6'erne til Braathen, Alle Fred Olsen sine C-46 osv. Mesteparten er kodakchrome, noen få er Agfa, men jeg kan leve med det også. Men jeg tror for meste det var utenlandske spottere som allerede den gang var på farten også i Norge. Jeg trenger også nyere bilder, feks LN-BIE uten titler, og også med svensk registrering som den kom med. Hilsen Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uventa å se deg her inne Ruben , velkommer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa ønsker å kjøpe deler av SAS? | econ | Flyforum | 47 | 18-07-2016 14:29 |
Ønsker å kjøpe modell lufthansa a340-300 | Joyce | Samlerhjørnet | 6 | 23-05-2014 16:36 |
Emirates ønsker kjøpe flere fly | LN-VLE | Flyforum | 8 | 29-10-2013 00:02 |
Ønsker å kjøpe 1:400 modeller. | klm.nordic | Samlerhjørnet | 17 | 28-09-2010 14:06 |
Icelandair ønsker å kjøpe Travel Service | CK | Flyforum | 0 | 14-05-2007 09:30 |