![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Burde være mulig å skaffe seg noen billige overnattinger her?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Salget er igang, bl.a. Comfort Hotel Runway for 399,-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott tilbud. Jeg har sikra meg et par netter i Stockholm første helga i påsken og skal se om det blir noen netter intra-Norge også.
Blir litt forvirra av avbestillingsreglene. Kampanjesida sier klart at rommene verken er refunderbare eller mulige å endre. Men da jeg bestilte "godtok" jeg at rommet kunne avbestilles til kl 16 dagen før og at man må betale for første natta om man ikke møter. Har ikke blitt trukket for penger på konto, så hvis vanlige reservasjonsregler gjelder så er jo det en fin bonus ![]() Takk for tips om tilbud! Noen som har noe formening om hvilket hotell som gir mest for pengene uavhengig av destinasjon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Så bra! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Skal man booke på Choice så bruk sponsorlinken på menyraden på toppen eller direkte her
Takk for bidraget ![]()
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da jeg fulgte den linken kostet rommet 680,-
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, deg om det - jeg får hvertfall 299
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Comfort XPress Oslo, 10NOK for en natt i Januar | vstenhjem | Reiseforum | 0 | 10-12-2011 12:51 |
EB tilbud jan-feb - 50% til London (innenlands tilslutning inkludert) | Someone | Reiseforum | 0 | 25-11-2011 09:28 |
Norwegian storby tilbud NOV-MAR | nime | Reiseforum | 0 | 04-10-2011 15:13 |
SAS tilbud innenlands OKT-JAN | nime | Reiseforum | 0 | 04-10-2011 15:11 |
Har DY og SK redusert noe nå i Jan / Feb / Mar ? | ENGM RAMP | Flyforum | 6 | 12-01-2010 20:40 |