![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var helgen godt i gang tenker jeg. Her går det mot slutten på første nattevakt i rekken av fire. Skal si det har blåst i natt. Regn og hagl har vi også hatt. Men vi har definitivt vært heldige her i sør. Hører rykter om at det har vært/er ganske heftig vær lenger nordpå.
Vel vel. Det eneste som gjenstår nå er å lage klar kaffe til gutta som kommer på vakt om en snau time. Så blir det å komme seg hjem i loppekassen og pakke seg inn i dyna etterpå. Mmm. Kjenner det skal bli good! Ha en fin fin lørdag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her står litt kakebaking på programmet nå på morgenkvisten. Mulig jeg må være litt kulturell også i dag. Har lovet ungene å gå på museet (Bergverk, ski, mynt og våpen) her i bygda i dag, så hvis de husker det må jeg vel holde det jeg lover. Ellers er planen en lengre løpetur på ettermiddagen. Satser på at forholdene for trim er like fine som de har vært de siste dagene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra OSL. Blir jobbing fram til halv tre, før jeg drar hjem å gjør meg klar til julebord. Ha en fin dag da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
God morgen fra Linda Lounge i TLL.
Nyter en iskald øl til frokosten før det er tid for å sette kursen mot RYG. Go lørdag folkens ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Klart for frokost før det blir å fortsette med neste økt på skiteknikkurset. Kommet litt snø i løpet av natten, hvilket var på tide. Ikke alt for mye vind her heldigvis. Fikk tak i kje-koteletter hos en lokal bonde, så blir å prøve meg på noe nytt på kjøkkenet idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bodø! Har hatt damebesøk i natt. Ble skikkelig vått og villt, "Blowjob" ho ho.. Neida, merket ikke så mye til Berit, bortsett fra noe vind tidlig lørdag og at det var storflo der vannet gikk opp til kaia i natt:
![]() Ha en god helg!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Peterborough. Sitter på toget til Leeds, hvor det i dag er tid for fotballkamp og publiv. Kan vel komme på et par ting jeg synes mindre om enn det..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
![]() Rolig lørdag idag -litt vel mye konjakk igår, men ikkeno verre enn at man er oppe tidlig på en lørdag -junior sov til 08 idag -fint det ![]() Idag har man bestillt session til tatovør og igår ble det Ipad på far -jula kommer tidlig iår ![]() ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Bodø, hvor Berit skriker og kaster småting rundtom. Rolig dag idag etter litt bursdagsfeiring av to stk på rommet igår, men blir vel en liten tur på butikken for å kjøpe seg sjokoladekalender.
![]() Ellers blir det beta-testing av Star Wars: The Old Republic resten av dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God dag fra Gjelleråsen.
Her er prosjekt sortere, rydde, kaste og pakke iverksatt. Et pent antall pondusblader er gitt bort, klær er pakket og skal gies til Fretex, mye gammel morro som kommer fram i en slik operasjon. Får se om jeg finner på noe ugang i kveld, men det blir nok mye preflytting som står på plakaten! En god dag til dere alle!
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
God morgen, helgen som ble planlagt rolig har gått rett til helvette..med det været som er meldt i Skagerrak så blir det neste døgn tilbringt ombord på Stena Saga med 32 sekundmeter rundt oss på det meste! Blir bra, så sant om båten går!
Ha en fin dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag. Her skal det bygges hus i dag - bare å brette opp ermene. Ha en fin dag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag Stavanger.
De nødvendig handlingen er gjort, så nå er det på tide å ta seg en pust i bakken før det er å komme seg ned i kjelleren en tur og sette i gang med å bore og banke og trekke kabler for alle penga! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#14 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her er vi i ferd med ã forberede oss på kusine og fetter treff - ca 30 stykker med stort smått og Beagler, hos et gjenglemt forum medlem (hittegodset på Ris). Litt lettere installasjonsarbeide med en oppdatert vindmåler fra Oregon Scientific ble utført for en nabo som har nettstedet fyrvoktern.no (Vindmåleren står på vårt Upper Deck). Ha en flott lørdag.
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'formiddag, ja ... her er pakking igang før avmarsj til aerodromen. Flyverelgen er spent og oppspilt og gleder seg til Warsteiner på flaske. Han er advart om at det holder med en - jeg vil ikke får klager fra crewet for overdreven elgsnorking.
Det blir en 330-300 over dammen, og dermed trolig wi-fi. Tror inidlertid jeg kommer til å nøye meg med det 15-minutters kortet jeg har liggende. $30 for en nattflight blir litt drøyt. Ipad'en er uansett fylt med nok underholdning til at jeg klarer meg. Ha ein framifrå laurdag, godtfolk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Dana Point, California.
Etter 3 dager med damens mor og søster, føler jeg at det skal bli godt å sette snuta hjemover i dag. AA tar oss tilbake sent i ettermiddag. I kjøleskapet ligger det godt med norske julegodsaker sendt fra Willys products i Florida, blir en bra søndag! Men først, frokost med hønsegården og NY Times ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Ingen preflight drink i Business i dag?? LH - dere skuffer!
--- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=33.641589,-84.426335 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Tomme for FAA-godkjente plastglass?
![]()
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Ah - der kom de med sekt'en.. De må ha hørt meg taste. God natt!
--- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=33.641649,-84.426225 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdagsmorgen fra Arlanda | Bergern | Flyforum | 14 | 27-07-2019 23:04 |
God lørdagsmorgen fra Forus. | Twin Otter | Flyforum | 13 | 23-06-2012 18:45 |
God lørdagsmorgen fra Forus! | Twin Otter | Flyforum | 11 | 28-01-2012 23:52 |
God lørdagsmorgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 17 | 08-10-2011 23:08 |
God lørdagsmorgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 21 | 20-08-2011 19:31 |