![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det blir fort mye av de samme flyene som passerer foran spotterplattformen når man er ute en tur. Blir ikke så veldig aktuelt å gjenta meg selv med gamle motiver med bildene er noe særlig bedre en de forrige. (noe jeg håper de etterhvert blir). Derfor er det ekstra kjekt når man får snappet opp “noe nytt”.
I går bestemte jeg meg for å komme meg ut til Sola tidligere en jeg pleier. For å få meg slutten av morgenrushet. Var på plass på Sola rett etter soloppgang og fikk meg en god del som jeg ikke har gjort før… ![]() LN-RRL - Boeing 737-800WL by Twin-Otter, on Flickr Endelig fikk jeg tatt bilde av KLM med Fokker 70 ![]() PH-WXD - Fokker 70 by Twin-Otter, on Flickr Denne maksinen kommer fra selskapet med det velklingede navnet "Let's fly" og opererer for tiden for DAT/DOT. Her er den på vei ut for å gjøre en flight til Billund. ![]() EC-IDG - ATR42-300 by Twin-Otter, on Flickr Fokker'en til KL takset ut igjen. ![]() PH-WXD - Fokker 70 by Twin-Otter, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flyttet meg ut til Sola Sjø for å ta noen av maskinene på "final".
![]() PH-BGK - Boeing 737-700WL by Twin-Otter, on Flickr Wizzair var enda et nytt selskap for meg. ![]() HA-LPK - Airbus A320-232 by Twin-Otter, on Flickr Tilbake til plattformen. Norcopter drev med shuttle til en eller annen båt/plattform. Så de kom forbi et par ganger mens jeg var der. ![]() LN-OOQ - Eurocopter EC-145. by Twin-Otter, on Flickr Wizzair stakk til Gdansk ![]() DSC_0526 by Twin-Otter, on Flickr SAS hadde satt opp en A321 på dagens ettermiddagsavgang. ![]() OY-KBB - Airbus A321 by Twin-Otter, on Flickr LN-NON var her.... ![]() LN-NON by Twin-Otter, on Flickr .... og SAS returnerte til CPH. ![]() OY-KBB - Airbus A321 by Twin-Otter, on Flickr Last edited by Twin Otter; 24-11-2011 at 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk for pene bilde fra SVG. Kjekt og se noen har vært der ute nå i det siste, har ikke vært noe SVG opplastninger på en stund.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra SVG | Pål S. | Bilder & foto | 4 | 22-12-2013 18:55 |
Noen bilder fra SVG (27/8) | Twin Otter | Bilder & foto | 7 | 29-08-2013 14:08 |
Noen bilder fra SVG i dag. | Twin Otter | Bilder & foto | 12 | 15-06-2013 20:32 |
Noen bilder fra SVG i ettermiddag | Laua | Bilder & foto | 9 | 19-08-2011 07:34 |
Noen bilder fra SVG i dag | sirpjalle | Flyforum | 11 | 29-05-2007 10:26 |