![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen forbrukere.
Nå er det for min del på tide å komme seg opp og fram, dagens utferd går til Gransherad i Telemark. Hadde en intensjon om å kjøre herfra klokka 7, men senga mi er for god til det. Så da blir det vel nærmere 8, med tillhørende køkjøring. Jaja, den siste idiot er tydeligvis er tydeligvis ikke født. Nå har jeg sagt opp leiligheten min og jeg flytter endelig ut fra sokkelen min rundt nyttår, ganske så fornøyd med det!! Ha en god dag godt folk.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! Tidlig på han i dag. Setter straks kursen mot Tromsø for regionsmøte og julebord!
![]() Ha en fin dag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Skisesongen starter for min del på fredag, hvilket betyr jeg bør skaffe meg nye langrennsko idag når jeg har tid. Itillegg har min kjære dratt meg meg på spinning i kveld....så da blir det å tråkke løs enten jeg vil eller ikke. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Solveien, dog kun med sol innendørs i form av en meget våken liten italienerinne - klart tilfelle av Jetlag - klar for avreise til Helsfyret (home of really bad bad coffee). Kombinasjonen Alaska - Lufthansa fungerte utmerket - LH godtok uten problemer AS sin Excess Bag kvittering som er identisk til United sin med unntak av Logoene - Star Wars
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man på plass. I likhet med Someone, blir det noe handling når jeg får tid i løpet av dagen. Må bla innom Ahlsell for et par 100 meter med cat 5e/6 kabel. Delmål en for dagen, skumme igjennom de resterende mailene i innboksen som kom i ferien! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Bodø.
Ikke noe som å starte dagen med en skikkelig intervalløkt, som atpåtil gikk i oppoverbakke. Nå er det bare å komme seg ned til hangaren hvor jobb fram til 2130 står på programmet, da disse flyene vi har her skal ut å bråke i nattemørket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra vått OSL
Her har man fått startet uken, og etter at Outlook brukte 40 min på å oppdatere seg så har man kommet godt i gang med dagens oppgaver. Blir vel å forsøke å hente noe ved i kveld. Samt få gjort unna bankpapirene for refinansieriengen av heimen. Ønsker alle en trivelig tirsdag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dårlig formiddag fra BGO. Er på vei til Gdansk, men wizzair blir av uvisst grunn hvertfall 1,5 time forsinket og det settes ikke pris på. Men det er jo sånn det går innimellom. Kan jo igrunn ikke klage når jeg bare betalte 110 NOK for billetten. Hvordan de tjener penger er for meg en gåte.
Ha en fin dag folkens ![]()
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO Last edited by T.A.K; 22-11-2011 at 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra London der METAR er broken 100ft. Overfarten fra det store amerikalandet og JFK tok kun 5:40t i lufta og blokktid paa 6 timer - ny rekord for meg. Ogsaa imponert med tanke paa hvor mye bakketid og holding det hender man er offer for paa disse plassene. I tillegg tok security paa JFK og LHR rundt 1:20min - krysser fingrene for at siste leg hjem er like effektiv.
Ha en god dag, med eller uten taake.
![]() |
#10 |
Free Luigi
|
![]()
God formiddag (?)
![]() I Tromsø burde jeg lest litt til eksamen, men.... eh. Jeg veit ikke hva det skulle være å lese på. Får bla litt gjennom alt. Hadde en helt fantastisk tur med SAS i går kveld/natt (23.00) - fullstendig neddimmet flight deck med gnistrende stjerneklar himmel utenfor, man så melkeveien og alle stjernebildene. Nordlyset ble synlig allerede litt nord for Oslo, og jo lengre nord vi kom jo mer livlig ble det. Rosa, lilla og grønt, som strømmet over himmelen.... Aldri har jeg følt meg så nær nordlyset, en drøm som kom i oppfyllelse! Og som ikke det var nok, fikk vi se et nydelig stjerneskudd som "drog" seg over himmelen med sterk lysende farge. Noen ganger er livet sinnsykt allright ![]() Håper alle har en herlig Tirsdag, og at Bizflyer er i bedre form i dag ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. Fortsatt litt forkjølet men føler meg bedre og bedre for hver time som går. Når kveldens vakt er unnagjort er det to dager fri. Håper å få til litt flyspotting på onsdag eller torsdag. Men lurer litt på hvordan det skal gå når kona har lagt beslag på spottermobilen.... Kan bli kaldt å stå der ute i timesvis uten en bil å varme seg i.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ettermiddag i Krsand også! Kl er 16 og mørket siger på. Deprimerende tider. Godt det bare er en mnd igjen til det snur! Egentlig har høsten gått temmelig fort synes jeg. Dog har den siste uka vært treig som tjære. Formen er sånn ca som i går. Så fortsatt dyne og sofa som teller. Håper å kjenne forbedring i løpet av de neste par dagene når crp verdiene fortsetter å synke. Er skikkelig lei av å være syk nå! Ja, man kan vel bli syk av slikt? Er det rart jeg skulle ønske at jeg kunne drikke?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Nord-Georgia hvor vi er i ferd med å sette varmerekord for andre dag på rad. 27-28 grader er temmelig sjelden kost i slutten av november ... Men i kveld skal det komme en front igjennom med bulder og brak og alt som hører til - inkludert mulighet for tornado. Så vi spenner beltene og håper på det beste ...
Siste arbeidsdag denne uka - i morgen bærer det 20 mil nordøstover for Thanksgiving-feiring. Tilbake enten torsdag kveld eller fredag morgen og avreise retning MJF lørdag med LH. Men nå får jeg sette igang med litt WIAS-magi igjen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra TOS!
Nå er det under T-24h til SK4423/463/973, men man sliter med å få gjort unna alt på jobb med EU FP7 frist i morra og ESA frist om noen dager.....Det blir nok en lang kveld og en kort natt. Ser at "MulighetsByen" ikke ville oppgradere oss på 973, så da blir det å brenne av noen poeng, heldigvis ser det ut til å være god plass til 5 pax i C. Det blir et par netter på InterContinental Bangkok for å tilfredsstille fruens shoppinghunger, så blir det InterContinental Resort Hua Hin et par uker før nesen settes hjemover med SK972 12. desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny tirsdag nye muligheter! | kekker | Flyforum | 13 | 20-10-2015 21:33 |
Nye allianser, nye muligheter? | Utflyttet | Reiseforum | 7 | 23-08-2013 17:56 |
nye plasser = nye muligheter | flyBG | Bilder & foto | 8 | 11-02-2013 17:49 |
Nye muligheter | putzmeister | Bilder & foto | 3 | 13-03-2011 23:10 |