![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,508
|
![]()
KLM øker fra to til tre daglige til Sandefjord Torp fra sommeren 2012.
Quote:
Last edited by Glenn; 15-11-2011 at 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Dette har jeg etterspurt tidligere, hyggelig at KLM nå endelig satser i Vestfold, TRF er jo per idag den destinasjonen i Norge med lavest frekvens. De har vel også flydd 3x tidligere.
Tror nok Widerøe vil merke dette. Jeg velger ihvertfall KLMs fokkers fremfor WFs Dash 8 når som helst! ![]() Står ikke noe om når den tredje avgangen vil gå, men regner med det blir en kvelds avgang fra TRF, det vil korte ned transfertiden i AMS betydelig. Ruten er heller ikke lagt ut på KLM.com Last edited by Boeing_fan; 15-11-2011 at 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Warsaw, Poland
Posts: 5,600
|
![]()
I artikkelen står det at det blir en tidlig avgang fra Amsterdam, som gir kortere ventetid for passasjerer fra interkontinentale destinasjoner. Det skulle tyde på en ny avgang midt på dagen fra TRF.
__________________
Upcoming flights: APR WAW-MUC LH 319, MUC-ARN LH 320, ARN-VIE OS 321, VIE-WAW OS E95, GDN-ARN FR 738, ARN-OSL DY 738, OSL-GVA LX 223, GVA-WAW LO E75, WAW-WRO E952, WRO-WAW E70 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Da er avgangene lagt ut, avgangene blir slik:
KL1221 AMS-TRF 20:35-22:05 1234567 KL1212 TRF-AMS 06:15-07:55 1234567 Fokker 70 (Eksisterende avgang) KL1217 AMS-TRF 12:00-13:35 1234567 KL1218 TRF-AMS 14:10-15:50 1234567 Fokker 70 (Eksisterende avgang) KL1219 AMS-TRF 15:00-16:35 1234567 KL1220 TRF-AMS 17:15-18:55 1234567 Fokker 70 (Ny avgang!) Dette blir nok bra ![]() Last edited by Boeing_fan; 17-11-2011 at 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2007
Location: Oslo, Norway
Posts: 2,412
|
![]()
Hvis ruten går så bra hvorfor fortsatt bruke F70/F100?
Må da være mer lønnsomt å fly E190 på den ruten kontra F70.. ![]() De får med flere pax, og E190 er mer økonomisk/lønnsom å fly på en slik rute vil jeg da tro.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() Quote:
Selv vil jeg heller ha denne tredje avgangen enn E-190. Har sansen for Fokker ![]() Last edited by Boeing_fan; 17-11-2011 at 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,296
|
![]()
De har vel ikke nok E190 i flåten sin enda.
De brukte jo E190 på KRS en periode, men hoppet tilbake til F70 igjen. TRF ble jo befløyet med F50 veldig lenge, så det er ikke sikkert at behovet er sååå stort heller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Da har KLM oppdatert sommerprogrammet, og KL1217/KL1218 har fått endrede avgangstider:
KL1217 AMS-TRF 09:35-11:10 1234567 KL1218 TRF-AMS 11:50-13:30 1234567 Fokker 70 Veldig bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]() Quote:
Ja jeg tipper også at Widerøe vil merke dette. Ikke fordi KLM flyr Fokker70 eller Fokker100. Det betyr null og niks for stort sett alle. Skal man til Rio, så betyr det mest at man kan reise dit med færrest mulig stopp underveis, at flyet går når det passer passasjeren, og at prisen er fornuftig. Flytypen fra Torp til København/Amsterdam.... nei. Jeg har lenge ønsket meg en rute fra Torp til Frankfurt. Mange passasjerer skal ut i den store verden, og selv om CPH er en stor flyplass, så er det allikevel begrenset med IC trafikk. Med Frankfurt på kartet, kunne man tatt opp kampen mot KLM. Det gjør man ikke med CPH
__________________
Life is Brutale |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2009
Location: Larvik/Hønefoss
Posts: 243
|
![]() Quote:
![]() Men så spørs det jo om ikke sistnevntes behov allerede dekkes godt nok av KLM og AMS, hvis man ser bort fra alliansetilhørighet. Hvor stor rolle dette betyr må andre svare på, det vet jeg lite om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
Fløy ikke KLC tre avganger tidlig på 2000-tallet - eller husker jeg helt feil?
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM reduserer fra 4 til 3 daglige på AMS-BGO W15/16 | Trdfly | Flyforum | 9 | 21-07-2015 13:44 |
SAS øker fra tre til fem nonstop på TRD-SVG | MD90 | Flyforum | 9 | 21-06-2014 16:20 |
BA øker til 8x daglige LHR-JFK | Someone | Flyforum | 12 | 13-10-2011 19:28 |
LH øker til 3 daglige Bergen-Frankfurt | Losse | Flyforum | 20 | 25-07-2011 10:10 |
Air berlin øker til 2 daglige fra Osl | MartinL | Flyforum | 18 | 04-01-2010 11:45 |