![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk.
Det er til en forandring klar himmel i dag istedet for overskyet, så dette kan bli en varm dag. Kanskje jeg burde satse på Changi Beach Park i dag, og fått bilder av noen heavies? Vel, vi får se hvordan dagen skrider frem. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heldige deg
![]()
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Sunnmøre!
Her er vi nettop ferdig med svampebob firkant og er igang med noen pingviner nå. Med andre ord er det barnetv før frokost det går i nå.. :-) Ha en fortsatt god søndag godt folk!
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Her har sola kommet frem
![]() Ser ut til at det blir en fin søndag i Sarpsborg. Ha en flott dag folkens ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo hvor man skal bruke søndagen til å betjene en av de gule bilene.
![]() Håpet på rolig dag, og at de skyene kan forsvinne! Gratulerer til alle fedre her. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Dagen blir brukt i Stavanger for å sondere bustadmarkedet nok ein gong, og formodentlig dukker det opp eit brukbart objekt me kan gå laus på ![]() Så -då er det straks ut å fly! ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morgen fra Oslo, akurat nå Bjølsen hvor vi skal bo den neste uken. Bare litt finpuss igjen på leiligheten før den er klar for overtagelse i morgen. Eller så skal "svigerforeldre" introduseres for hverandre i dag, så da blir det å svinge seg over grytene etterpå. Lammecarre på menyen, så satser på suksess. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Roma.. Litt surrete i hue etter champis frokost
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen. Savner østen, men heldigvis drar jeg tilbake om 10 dager.
![]() God søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Solkysten!
Her er frokost inntatt, to kopper kaffe drukket, og den halvleste Jobs-biografien skal nytes videre. I kveld håper jeg det blir tid og lov til å leke med Skyrim på xbox'en. Ha en fantastisk søndag alle sammen! Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Drøbak hvor man akkurat har orket å smøre på noen skiver med jarlsberg på
![]() T-5 til tur nå! =D Ha en fin søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God søndags formiddag fra Slependen. Ingen store ting på programmet, eksamensforberedelser i lange baner.
Og øvrige forumister, ha en fin søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God dag fra Bodø, hvor været er tilbake til normalen etter gårsdagens solglimt. Med andre ord, en perfekt dag å tilbringe inne på velnerden (velferden, men det er gaming det går i).
Imorgen er det på igjen med jagerfly og våpenlasting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Tiggerstaden hvor kvinnene ikke kan gå i fred på kvelds og nattetid og rumenske turister krever tak over hodet. To nye voldtekter natt til søndag selv om byen er full av natteravner og politi. Hva fa** er det som skjer med byen vår? Blir vel ikke lenge til før turistene skygger banen og finner andre reisemål. Denne byen er fortapt pga snillisme og altfor milde straffer. End of dagens utblåsing.
Nå skal jeg være cateringsjåfør for fruen i huset. Varm mat skal leveres på døren til en eldre dame på motsatt side av byen. Dagens gode gjerning avsluttes med en bedre middag indonesisk "daging rendang". Google is your friend. Ha en fortsatt fredfull ettermiddag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen. Her er helgen over, og det er nå tid for å komme seg på jobb igjen. WF614 og WF856 skal atter frakte meg nordover i kveld. Satser på bra vær oppover langs kysten igjen, men er redd det blir for mye å håpe på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra LOT-kantina i WAW. Elefanten kjeder seg litt og har bestemt seg for å lære noe ingen har kunnet før, nemlig å bøye sterke substantiv. Imorgen er det fridag, noe jeg har sett frem til i to uker. Men først må SAS få meg hjem fra Polen.
Ha en fin kveld alle sammen
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Singapore. | Hickok | Flyforum | 21 | 28-03-2016 19:03 |
God morgen fra Singapore | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 07-08-2014 21:24 |
God mandag fra Singapore | sirpjalle | Flyforum | 16 | 14-11-2011 21:04 |
God lørdag fra Singapore | sirpjalle | Flyforum | 11 | 12-11-2011 20:46 |
God torsdag morgen fra Singapore | sirpjalle | Flyforum | 13 | 10-11-2011 18:59 |