![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Beklager om dette er helt feil forum. Hvis det er, flytt det til riktig del.
Jeg vil veldig gjerne overraske min kjære med en reise i julegave. Jeg er litt usikker på hvor vi skal, og tenkte å legge frem flere muligheter for min kjære å velge imellom. Problemet er at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal legge dette frem - hvordan jeg skal gi gaven. Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve å få til å mekke noen "falske" boardingkort hvor jeg skriver litt egendefinert tekst, og skriver en valgt destinasjon. Noen som vet noen steder på nettet jeg kan få dette til - eller noen andre fiffige måter til å mekke noen personlige boardingkort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er en mal å laste ned på denne nettsiden - http://www.i-do-it-yourself.com/2008...save-the-date/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
geocaching traveler
|
![]()
Da lager du ein julekalender med ulike gaver som gir veldig vage hint til reisemålet, for så å toppe det på julaften med selve "boardingkortet" som nevnt over
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flysitter
|
![]()
Jeg gjorde noe lignende for frøkna for to år siden. Den 24 des fikk hun en bokstav i timen til stedet vi skulle reise og kun en sjans til å gjette hvor. Bokstavene kom ikke i rett rekkefølge. Vi dro forøvrig til Barcelona og hu gjetta rett på 4 bokstav :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kansellert gave gullkort | jann787 | Reiseforum | 5 | 13-03-2015 07:58 |
Luksusproblem: Gi bort et EBG i gave med komplikasjoner | Star Flyer | Småprat | 5 | 22-08-2014 21:46 |
Hvordan gi flyreise som gave? | litt-amatør | Reiseforum | 7 | 22-08-2008 13:10 |
Ny gave til kona? | ENGM RAMP | Flyforum | 8 | 30-10-2007 17:19 |