![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
I høstferien var jeg i New York. Fløy Lufthansas D-AIMH, den nyeste a380en i deres flåte. Her kommer noen bilder fra tur og retur og kanskje noen få fra byen ![]() Returen var med en 747, D-ABVT. Det ble besøk i cockpiten på både 380en og 747en! ![]() ![]() Vi hadde problemer med billettene og når flyet fra Stvanager var forsinket også, fikk vi ganske dårlig tid. Vi var de siste ombord på flyet.. ![]() D-AIMH, det flyet jeg fløy. Nyeste av Lufthansas 380er. ![]() Ved siden av fant vi D-AIMA, den eldste 380en i Lufthansas flåte. ![]() Enda et bilde av D-AIMH.. ![]() Vi satt nesten helt bak i 380en. Det vil jeg anbefale hvis noen skal fly LHa380 økonomi. Her er et bilde av trappen bak i flyet.. ![]() ![]() Denne fløy over oss litt før landing, AirFrance a380 ![]() ![]() Ble ikke så mange bilder i luften.. ![]() Brooklyn ![]() ![]() Sist ombord og sist av.. ![]() ![]() Gode seter ombord, syntes jeg.. ![]() Var utrolig heldig og fikk komme inn og kikke i cockpiten på 380en! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Air France Skyteam, F-GZNE. Bilder fra byen og retur kommer. Håper dere likte bildene ![]() Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kjempe flotte bilder, god fanget med Air France A380 i lufta. Brukte du et teleobjektiv på nærbildet eller er den en beskjæring av vidvinkel bildet med vingen og Air France?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk!
![]() Brukte samme linsa på begge bildene, Nikon 18-105 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig bra dette her! Jeg ser bildene bærer preg av vinduene på flyplassen, om du skyter i RAW er dette kjempeenkelt å endre i post! Ellers meget gode bilder her
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nydelige bilder. Likte spesielt AF contrails.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder! Fikk så lyst å reise nå
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Flotte bilder, men hvordan var setene ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
MEGET+, men bildet av AirFrance maskinen over vingen får serdeles godt, Dette er en knallfin serie bilder. Takk for at du deler de med oss
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så bra, veldig gøy å se bildene dine
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder, gleder meg til fortsettelsen
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder!
![]() Det med vingen og AF 380'en burde ha potensiale for A.net - om det ikke blir for artistisk for den erkekonservative gjengen som screener der... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Flotte bilder, kunne godt tenkt meg en tur i den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flottte bilder. Min favoritt er det siste bilde, Altså AF sin B773ER. Det er jo tross alt tidenes fineste flytype..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Har glemt at jeg ikke var ferdig med denne tråden, men her kommer resten av bildene. Begynner med noen bilder fra byen. ![]() ![]() Transporten fra JFK til Manhattan ![]() ![]() Utsikten fra hotellrommet vårt :P ![]() Time Square ![]() Må jo ha med et bilde av en taxi ![]() ![]() Dårlig bilde, men her ble John Lennon skutt ![]() En av de nye bygningene som bygges på Ground Zero ![]() Sørlige Manhattan ![]() Flatiron Building ![]() Vi måtte jo ta en helikoptertur når vi var i New York, vi fløy dette helikopteret. ![]() ![]() Statue Of Liberty ![]() Intrepid museet ![]() Etter flyturen tok vi en båt ![]() Siste kvelden dro vi opp i Empire State Building. Hvis noen skal opp der en gang, anbefaler jeg dere å ta VIP-tur, da får dere en tur i en bevegelig 3D-kino. Vi fløy helikopter i mellom bygninger i New York, anbefales! Etter ca et kvarter i ''simmen'', gikk vi rett forbi køen og tok første heis opp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Var ikke så gode bildeforhold der oppe, men legger ut to bilder. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Siste dagen dro vi til Intrepid museet. Her er jeg foran Concorden ![]() Hvis dere skal til New York, kan dere ikke gå glipp av G-force simulatoren inne i Intrepid skipet! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Torsdagen var kommet og vi skulle hjem..
![]() Når vi skulle hjem fløy vi EWR-FRA-SVG med Lufthansa 744 og ERJ190. ![]() Ble litt tid til spotting etter at mødrene hadde pakket om koffertene.. Fargene ble ganske rare på disse bildene.. ![]() SE-REF, en Star Alliance maskin fra SAS ![]() ![]() Her kommer dronninga, D-ABVT ![]() ![]() Vi var heldige som kom før alle disse flyene.. Litt kornete bilder.. ![]() En liten stund ble det litt lyst ute, men det var mørkt nesten hele turen.. ![]() Jeg skulle selvfølgelig opp i cockpitene på denne maskinen også, og da måtte jeg gå forbi first class.. ![]() Uten blits.. ![]() Med blits.. ![]() Snart hjemme |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette var jo knall!
Var selv i New York for en måned siden. Utolig stor og interessant by og en utrolig vellykket tur! Har ikke kommet i gang med mine egne bilder, men det var fint å mimre litt med disse du la ut her ![]() Drar nok tilbake ganske snart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk
![]() New York er en stor og interessant by ja, jeg skal nok tilbake snart jeg også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Så kjekt at du kom med resten av bildene også, flott serie.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa med A380 på MUC-JFK! | Boeing_fan | Småprat | 0 | 17-10-2011 23:48 |
Livet med HON-status hos Lufthansa, FRA-JFK | Furahini | Reiseforum | 8 | 21-02-2011 16:21 |
Billig Biz FRA-JFK med AF/DL | Bizflyer | Reiseforum | 0 | 17-08-2010 15:04 |
Lufthansa søker om code-share med JetBlue fra JFK | Someone | Flyforum | 2 | 31-08-2009 09:56 |
SVG-FRA-EWR-JFK-SFO-LAX-PHL-LGA-JFK-FRA-SVG i C, F og Y | B777ER | TripReports | 13 | 08-08-2009 22:33 |