![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
merk at selskap er utelatt i headingen, kunne nok skjedd hvem som helst.
En kollega av meg skulle reise KRK-SVG igår med et selskap som flyr direkte, dessverre så var der tåke og flyet ble omdirigert til KTW. Pax ble busset fra KRK-KTW, ingen stor deal det, det skjer titt og ofte at fly diverter. Men så kommer Murphy's lov, når de var vel fremme i KTW så ble terminalen evakuert pågrunn av en bombetrussel ![]() Her kommer "småligheten", vel ombord så spør passasjerene om det er mulig med litt gratis servering, mat/drikke, men nei, det kunne de ikke selvom de er vel over den tilmålte tiden for kvalifikasjon til CARE. Synes crew burde vist smidighet, og om de ikke kunne brødfø samtlige sagt at drikke er på huset, hadde kostet DY lite og gjort en slik gest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er nok desverre ikke cabin-crew som avgjør om passasjerene skal få servert gratis mat og drikke ombord på flyet ved slike hendelser
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Pax burde i minste fått tilbud om drikke.
En liten sammenligning, jeg var på vei fra IST til AYT forrige uke med Atlas Jet. Vi ble stående i kø for take off i 45 min. Det tok crewet ca 5 min fra da det ble kjent at vi måtte vente til at de gikk rundt og serverte vann...(gratis) ![]() Så dette synes jeg var smålig av DY.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
[QUOTE=Wf-pax;682515]Er nok desverre ikke cabin-crew som avgjør om passasjerene skal få servert gratis mat og drikke ombord på flyet ved slike hendelser
![]() ![]() Jo, faktisk har vel de fleste en overordnet i cabinen som kan ta en slik avgjørelse, og som jeg skrev, var ikke så mye maten, for den har de sikkert ikke 100% av, men de har tilstrekelig med juice,vann,kaffe,te til at de kunne tilbyd dem noe iallefall. Har ikke så mye med hva du får som det at du får noe, service kalles det |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
cabin crew WF | peace | Flyforum | 15 | 03-06-2010 19:47 |
Cabin Crew | Ek_Osl | Flyforum | 4 | 09-09-2009 23:21 |
Cabin Crew i Sterling? | ice | Flyforum | 2 | 22-12-2006 08:46 |
NWA Cabin Crew | LN-SSL | Flyforum | 8 | 05-10-2006 15:59 |