![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/12/12/452010.html
- Ja, nå har Dagbladet henta fram denne gamle historien. Og R. Flesland var nettopp på nyhetene og forsvarte valget av mannen som sa opp i Røyken. Skrede mente det ikke var noen samarbeidsproblemer (.........), men at det var naturlig siden han ikke hadde faglig bakgrunn. Jeg står normalt på flyveledernes side, men ser ikke for meg at de strakk seg så veeeeldig langt for å hjelpe han. ![]() Men èn ting skal Randi ha skryt for. For et pågangsmot! Alle andre normale mennesker hadde vel sagt opp for en stund siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
USA-eksperimentet altså ikke så rosenrødt som utenforlandet vil ha det til?
![]() Enig - Randi har en skremmende slitesterk personlighet. ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
EVnt så er hun ikke glup nok til å skjønne bedre..
Ignorance is bliss.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hørte akkurat på 17.30 på p4,der R.Skrede,R.Fesland og P.Sandberg var gjester.Sandberg utalte seg som politikere flest,bla bla.
![]() Men det som var mest betenkelig var den ovenfra og ned holdningen som Fesland hadde ovenfor Skrede,blir aldri ro i Avinor med en slik holdning!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Cedlind -
Den dama er nok sluere enn de fleste av oss... ![]() LCH78 - Hr. Ueland var nok en pingle i forhold til RANDI. ![]() Jeg synes det er helt rått at flygelederne blir overkjørt på denne måten. ![]()
![]() |
#7 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
hehe.. du mener det ja
![]() ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg havnet midt opp i kaoset i -81 på vei hjem til Norge. Så mye ombookinger og endringer har jeg aldri siden vært med på. Jeg fikk imidlertid en eksta tur med tilhørende overnatting innom Denver, og god tid til spotting. Dagens 'kaos' pga. Røyken o.l. blir småting i forhold.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Nei vi får sette vår lit til Navarsete. Hun får herske litt over vår inkompetente styreleder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Strømstans Washington. DCA - Ronald Reagan | Twin Otter | Småprat | 3 | 17-08-2018 08:04 |
Interessant artikkel om personal kostnader | matsemann | Flyforum | 0 | 20-02-2013 21:44 |
Øker overtidskvoten for flyveledere | Herlov | Flyforum | 5 | 28-07-2006 14:34 |
Interessant artikkel i FT.com | CK | Flyforum | 0 | 06-01-2005 08:24 |