![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Noen som vet om det er noe poeng i å kontakte M&M for å få fjernet bonuspoeng fra to flighter for å så kreditere til Eurobonus? Av en eller annen grunn ble to av seks flighter kreditert til M&M på tur. Resten havnet korrekt hos EB. Er Senator, men orker ikke kontakte M&M dersom noen vet de ikke gidder endre dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Såvidt jeg vet er det vel en regel som heter at når noe er kreditert er det kredtert. Og du vet disse tyskerne er ganske .... på regler. Men med
Så høy status kan det kanskje gå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du kan alltids proeve, men Lufthansa Miles & More har den mest rigide og uvennlige kundeservice jeg har opplevet hos noe nettverskselskap. Jeg har to opplevelser med dette, hvor det ordnet seg til slutt. Den ene gangen gjelder Miles & More. Jeg hadde registrert Finnair Plus som bonusprogram i en bestilling med Brussels Airlines. Det viste seg at reglene nylig var endret og min bookingklasse gav ikke lenger poeng i Finnair Plus. Klassen gav imidlertid poeng hos Miles & More. Jeg skrev til Miles & More og forklarte situasjonen og fikk foerst til svar at det var bare aa sende ombordstigningskort til Miles & More og poengene ville krediteres. Som sagt, saa gjort. Etter noen dager skrev de at dette ikke var mulig da et annet bonusprogram var registrert og at det var blitt gjort en feil ved foerste svar. Etter et par runder hvor jeg argumenterte med at man kan ikke si foerst det ene og saa det annet, samt at disse poengene ville blitt gitt meg om jeg hadde registrert Miles & More i foerste omgang. Videre, sa jeg at jeg ikke ville faa noen poeng jeg i utgangspunktet ikke hadde krav paa. De gav seg til slutt, men det er slik jeg ser det lite kundevennlig opptreden.
Gang nummer to loeste det seg enklere da en flyvning med SAS ble registrert i Eurobonus og en annen i Diamond Club (Jeg hadde en gang store planer for mitt medlemsskap der, men droppet dem). SAS stroek registreringen og jeg fikk etterregistrert den i Diamond Club uten problemer etterpaa. Om det er samme bestilling, burde du ha en sterkere sak enn om det er to forskjellige. Lykke til.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg får gjøre et forsøk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glem det. Det er ikke verdt arbeidet og frustrasjonen for aa faa det til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
jeg har prøvd lignende, og det gikk heller ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian med teknisk feil på fly, snudde tilbake til OSL. Burde de ha fortsatt til BCN? | Solguden | Småprat | 11 | 29-12-2014 10:06 |
Beste bonusprogram ved flytting til USA | raskefot | Reiseforum | 5 | 06-06-2013 14:13 |
Skoleoppgave -forslag til bonusprogram Norwegian | 737-405 | Reiseforum | 0 | 18-10-2011 09:17 |
Hvorfor mulighet til å legge til flere bonusprogram? | pilot94 | Reiseforum | 2 | 29-04-2010 16:09 |