![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Lufthavnen våkner til live etter en rolig natt. Nå er det bare å tvinne tommeltotter til avløseren kommer. LVP og noen få minusgrader gjør susen. De-ice er i gang og Kong Vinter banker på døren. Nå er det straks hjem til loppekassen og forhåpentlighvis våkne utpå dagen til en verden med fred og sånn
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra OSL også.
Blir jobbhelg, kan ikke akkurat si jeg gleder meg veldig. Huff... Jaja, god helg folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Frankfurt! Hadde en ikke helt behagelig natt på hotellet. Måtte rope litt på elgen. Men jeg kan med en gang avkrefte at det ikke dreier seg om fyllesyke bare så det er sagt! Rosinen i pølsa kom på vei inn i dusjen i morges da jeg "drylte" høyre lilletå på inn i kabinettet. Au. Lurer på hva renholderene tenker når de finner et blodig håndkle på badet. Klarte ikke fjerne alle bevis.
Vel vel. Frokosten her på hotellet koster 22 euro ekstra så jeg tror jeg dropper den. Og prøver heller å finne noe som ligner på frokost ute på terminalen. Krysser fingre og en blodig tå for at det blir en avslappet dag i lufta. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De-ice... Uffda..
Jaja, i dag går turen til ENHS for litt seilflyging, muligens også en tur i motorglider. Flott vær og +1 grad celcius nå klokken 08:50 i Drammen. Ha en flott og solrik lørdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Good morning fra Bodø by!
Her er alt i normallage igjen etter å ha hatt en uke fri nå. Kom ned fra Tana på torsdagen, etter en liten 15 timers tur. Så i dag er første arbeidsdag etter returen, og ironisk nok skal jeg til Sortland. (ironisk på den måten at jeg kjørte jo Bognes - Bodø på veg ned fra Finnmark) Jaja, blir sikkert en rolig busstur. ![]() Forresten, flott å se at det ikke bare er jeg som må jobbe i helga for salt på lapskausen. ![]() Ha en flott helg alle sammen!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen etter en fin tur ut i går natt. Trøtt, men ellers i fin form. Da har jeg vel ikke drukket nok. Jeg vet ikke hva det er med meg når jeg greier å våkne 8:00 uansett hvilken tid jeg legger meg på. Det føles veldig programmert. Og også når jeg har på vekkeklokka så våkner jeg alltid før den enda om jeg skal opp 03:45 for å rekke en tidligavgang fra OSL. Ellers lite som skjer i dag før bryllupsmiddag til min kjære søster som giftet seg med sin utvalgte for ikke lenge siden på ambassaden i Lisboa. Gjør ellers lite før det tar til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen, uvanlig nok med ganske OK vær. Det skal utnyttes, så en tur på fjellet er obligatorisk. Utover det håper jeg det blir en rolig og avslappende dag.
De ice på OSL høres litt tidlig ut, men da kan vi bare glede oss til nok et halvår med forsinkelser og køer. Ha en avslappende helg alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() --- God morgen (sånn nesten). Skal i en bursdag i dag. Ja, nei ikke i kveld, men i ettermiddag - til mitt 3årige søskenebarn. Party is ON. Have a good one!
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Cumming, hvor hanen galer. Sitter ute med en kopp kaffe og småsurfer litt. Småkjølig her også, men neppe deicingforhold ennå.
--- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=34.280128,-84.134376 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag ! Lørdagen tilbringes på tremannsrom på Lovisenberg sykehus. Så har hatt det bedre, men behandlingen er særs effektiv, så er nok ute mandag eller tirsdag. Enda godt man ikke hadde reiseplaner når man først skulle bli syk. Ha en fortreffelig lørdag husk å drikke nok!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God ettermiddag fra Akerselva - som utforskes etter Bondens Marked - Vafflene i Hønse Lovisas hus var et høyde punkt sammen etterfulgt av en fortreffelig Espresso hos Wendelbo
--- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.937885,10.764516
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God aften fra "Indian summer" i ytre Romsdal. Her har det vært 16 grader og t-skjortevær i dag. Et rimelig hopp fra -2 i går altså!
Ferdig på jobb, ås nå er det stille og rolig resten av dagen.... :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God sen kveld fra OSL
Her er man iferd med å avslutte dagens arbeidsøkt. Noe hektisk når man fikk inn 4 fly samtidig. Noe som er dobbelt av det som var planen. Så vi fikk kjørt oss litt. Artig med sjeldent besøk med Atlasjet. Forsøkte på noen bilder i mørket, så en får se om det fungerte. Nå blir det å pelle seg hjem og få seg noen timer på øyet før man avlsutter helgen med ny kveldsvakt. god natt S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Aberdeen. Her har man i dag sett hjemmelaget slå Dundee United i en OK fotballkamp på Pittodrie. Nå er det kveld, og retur til Norge i morgen med SK4612. Ha en flott natt kosmonauter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God kveld fra Calgary. Har vært en kjølig dag her, var bare 7 grader på det meste. Dagen i dag har vært brukt til å levere en haug tomflasker, stått i kø på en overfylt Costco og litt for mange timer på et kjøpesenter. Forhåpentligvis en roligere dag i morgen som skal disponeres til skolearbeid, en treningsrunde og en tur på frisøren.
God natt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
PC'en min oppdaterte ikke websiden så det ble dobbelt innlegg.
Last edited by mikro; 16-10-2011 at 03:15. Reason: forklare dobbeltpost |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ute på tur
|
![]()
Da var man på JSI (Jessheim International Soppingcenter) og har glemt det er siste dagen i høstferien for alle som skal hjem via her. Gamble på å finne plass hjem tidligere enn planlagt var ikke så smart.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kveldsbilder fra Oslo Lufthavn Gardermoen... | SK917 | Bilder & foto | 31 | 23-10-2008 16:45 |
Noen bilder fra Oslo lufthavn Gardermoen | ATC-flyradar | Bilder & foto | 14 | 26-08-2007 20:13 |
Bilder fra OSL - Oslo Lufthavn Gardermoen. | ATC-flyradar | Bilder & foto | 12 | 26-08-2007 12:06 |
Masse bilder fra Oslo lufthavn Gardermoen | flyKSU | Bilder & foto | 15 | 19-08-2007 03:27 |
Bilder fra OSL - Oslo Lufthavn Gardermoen. | ATC-flyradar | Bilder & foto | 37 | 14-07-2007 13:23 |