Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 07-10-2011, 16:24   #1
Eirik
Livsnyter
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,061
Thumbs up Star-selskaper - hvordan er business over Atlanteren? (splittet)

Planlegger Miami og New York i Desember, ser at det er ledig i biz bla. på SK´s direkte 333 fra Oslo, SQ 747, CO 777 og 757.
Det slår meg at det kun er Sas jeg har flydd i business-class av Star-selskapene som flyr over dammen (i tillegg til LH First).
Er det noen som har sterke anbefalinger når det gjelder de aktuelle selskapers biz-opplevelse/flytyper over Atlanteren og internt i USA ?
Skulle det dukke opp seter i First er dette og en option.
Edit: Har visst flydd UA 777 i biz og, uten at det gjorde noe spesielt minneverdig inntrykk, men begynner å bli en del år siden

Last edited by Eirik; 07-10-2011 at 16:32.
Eirik is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Om nye LCCer, gamle selskaper, markedsdominans m.v. (splittet) LN-RTP Flyforum 22 08-01-2023 10:50
Hvor vanlig er det å fly Business i Norske selskaper? Klette Småprat 82 20-09-2013 18:30
Star Alliance trafikk over Atlanteren i dag Tom McNikon Bilder & foto 14 19-04-2011 21:21
EU gransker Star-selskaper OEH Flyforum 0 15-02-2011 14:01
Hvordan organiseres allianser (Splittet fra: Avianca-TACA og Copa blir med i Star) 77W Flyforum 2 10-11-2010 17:08


All times are GMT +2. The time now is 15:53.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.