![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen, da sitter jeg på Flytoget. Er koblet opp mot wifi denne høstmorgenen. Planen for i dag er en tur til Bangkok via Frankfurt og Singapore med Singapore Airlines. Målet for turen? Jo, det er hovedsaklig reisen i seg selv det
![]() ![]() Ha en god dag, alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra ett mer eller mindre grått Tromsø, nå bærer turen til BOO for samvær med kjæresten helt fram til søndag.
Fyker avsted med SK4561 nå, og tilbake med DY156 på søndag. Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på jobb etter nesten å ha meiet ned en av de forbanna idotiske kamikaze sylklistene som ja, sykler som galeMathias i mørket uten refleks og plutselig tror de er fotgjengere! Vel, fyren overlevde med skrekken heldigvis. Nuvel, da er det å komme seg i gang med dagens gjøremål. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Madla!
Da var man klar for en ny dag med jobb, tenkte meg kanskje ned og spotte litt i dag hvis jeg får tid. Men eller ingenting! Så eller er været grått som vanlig og ikkke noe unormalt har skjedd enda! Ha en fin dag flyvenner! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Idag blir det å se på ny seng, samt undersøke med Huseby om de kan skjøte på sofaen jeg kjøpte der for tre år siden. Første visning idag, så passet bra å bli invitert på middag hos de gamle da. Og for all del, glem ikke dagens trippeltrumf!
Last edited by Someone; 06-10-2011 at 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen alle sammen.
På vei til jobb på en av Ruters hvite vogner. Blir vel nok å gjøre på jobb idag også. I ettermiddag skal man hamstre matvarer siden det er trippel-Trumf ![]() RIP Steve Jobs
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Utrolig kjipt å lese om Steve Jobs. Litt av noen ting han har fått til.
Selv er jeg straks på vei opp til Kantina på OSL. Idag bærer det på guttetur til Dublin. Woohooo. Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Torshov. Intet nytt under solen, bare noen skyer. Snart helg.
Overraskende og trist å høre om Steve Jobs på nyhetene i dag tidlig. Blir spennende å se hvordan de greier å følge opp Jobs innovative evne.
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra barteland.
Vått vått vått er veldig beskrivende om dagens vær. Siste dag på jobb før det bærer avgårde til treff i Stockholm og Helsinki i helga. Sikret sete 3A på fakiren fra TRD til OSL i morra tidlig. Ha en tørrere torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Opp for å fullføre pakkingen, turen går med KL1146 til AMS også videre til JFK med 643. Satser på at ting går som smurt og at man er på hotellet før det blir altfor sent. Været er grått, men det forventes full sommer i vest!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra BGO. Gleder meg til treff i helgen, og er allerede på vei til Stockholm nå, da jeg ikke gidder å stresse i morgen tidlig. I kveld blir jeg å finne på Jumbo hostel... Håper det er tørrere i Stockholm enn her hjemme.
![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Star Alliance only.
|
![]()
God morgen fra Amsterdam!
Snart bærer det hjem til Oslo via København med SK548. Leser i Aftenposten at Ryanair vil legge nye ruter til USA og innenriks i Norge. Innenriks? Kan virkelig et irsk selskap begynne å fly innenriks i Norge? Og Ryanair? Håper staten forbyr Ryanair å fly innenriks.. Det kan de virkelig ikke - Holder på SAS og Norwegian! Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd mårning fra Krsand også!
Her er kontoret inntatt mens det er grått og høstlig ute. Greit å jobbe inne da! Siden jeg ble eier av ny leilighet i går, er det kontraktsmøte allerede i dag, og overtakelse i morgen. Så da blir det litt å gjøre fremover. Ja, senger slites fort ut når man blir samboer, har jeg hørt! ![]() Have a good day! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Herlig ´dritver´ i Haugesund og
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hmmm.. sola titter frem i TOS og blåere himmel også.
Må få unna litt arbeid idag før snuten setter sørover mot OSL med SK 4431 (siden SAS kansellerte dagens SK 4437) og en 1 kroners natt på Park Inn. Så starter morgendagen med MilePoint DO (partyflight SK 480, SAS FF event på ARN, MilePoint middag i Stockholm, partyflight KF til HEL, KF event, middag i Helsinki, etc.). Blir en rolig retur HEL-CPH-OSL-TOS iløpet av søndagen. Nei, nå er det jammen lunsjtid også ![]() Hæv' æ nais vån! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Fridag og ryddedag. Gårsdagens uventede Turkish-tilbud førte til plutselig bestilling til BKK i februar. Nå har jeg drøye to uker der nede, men er usikker på om det blir Thailand eller en nærmere kikk på nabolandene. Greit å ha ting spikret framover på reisefronten. God statsbudsjetttorsdag til alle !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra vest-sørøst! Nydelig sommerdag her og jeg koser meg med åpent vindu, kaffe og god musikk. En perfekt hjemmekontordag!
Snart helg. Så blir det nok en arbeidsdag før det blir en liten jobbreise til Det Store Landet i nord. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da har man vært på A Huseby og støttet norsk møbelindustri.....så da var både sofa og send i boks. Og det er vel det viktigste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Boks? Flatpakket? Fuuuun !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Loungen i MJF , hvor jeg er traktert med kaffe mens jeg venter på WF755 som skal ta meg sørover fra høstregnet. En kort natt på OSL, møte der i morgen og SK907 til EWR i god stil. Skal bli hyggelig å sitte i styrhuset hos Stein Kaptein litt også innimellom god traktering på turen over vannet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra flytoget | EB | Flyforum | 11 | 30-08-2018 15:36 |
God mandag fra Flytoget | Fnate | Flyforum | 22 | 26-01-2016 10:41 |
God mandag fra Flytoget | Fnate | Flyforum | 10 | 07-09-2015 19:34 |
God lørdag fra flytoget | WF789 | Flyforum | 9 | 03-01-2015 13:23 |
God tirsdag morgen fra Flytoget !! | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 10-08-2011 15:03 |