![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Gratulerer!
http://forbruker.no/reise/article1173553.ece Norwegian surfer virkelig på en medgangsbølge nå. Alt går jo deres vei! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SAS Braathens best internasjonalt
På innenriks er det jevn konkurranse, mens SAS Braathens slår konkurrentene internasjonalt. I fjor var det British Airways som gikk seirende ut, nå er det SAS Braathens. British Airways har falt ned til en tredje plass. Den kan nok bli tung å svelge for endel forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
folk er faktisk fornøyde - det er bra! La folket fly, og og måtte togskinnene ruste!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() Jeg tror mye av det kan ligge i at SAS Braathens har vist en stor og nyvunnen vilje til å satse på direkteruter fra Oslo til Europa - og de vinner de mye på. Hatten av, og gratulerer til både SAS og Norwegian! ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
(Kunne ikke dy meg...:devil ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hvorfor så redd for toget CK???? SAS eller DY flyr da ikke til Skien, Halden, Lillehammer etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
At både selskapene synes gjøre det bra for tiden MÅÅÅÅÅ da tyde på en sunn og god konkurranse? Og at man KAN jobbe for å kapre kunder UTEN å omtrent ta livet av hverandre økonomisk?
![]() Dette er kjempebra... ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
JA! I tillegg er det plass til folk på skinner og da skulle også veien bli bedre for de som kjører ofte og langt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Dvs. Ingen grunn til å være spesielt aggressiv sett fra SAS sin side når konkurrenten er såpass marginal. Det betyr også at begge parter kan leve litt mer behagelig og kanskje tjene penger (noe SAS Braathens har gjort lenge, og som det kanskje ser ut til at DY også begynner å gjøre). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
godt poengtert, TOS, men faren ved å gjøre det så godt på innenriks (iallefall på de tunge rutene i Syd-Norge) er at det åpner veien for en tredje aktør om man ikke makter å holde kostnader og priser nede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har bilder av A380 eller An-225 som viser størrelsen? | Bronzee | Bilder & foto | 24 | 21-01-2010 23:35 |
Google kart som viser hvor flyplassen ligger | gardkarlsen | Reiseforum | 5 | 05-07-2009 19:18 |