![]() |
|
![]() |
#1 | |
Front section flyer
|
![]()
Håper ikke dette er normalt andre steder.
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det virket litt "slapt" når jeg var der i mai... Så noe sjokk er ikke dette for meg hvertfall...
De hadde riktignok den nye kroppscanneren da, den var litt "festlig" ![]()
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke mye eksplosiver som blir avslørt på denne måten, så jeg ser ikke den store dramatikken, annet ved at reglene ikke blir fulgt ... *gjesp*
Men for selvopptatte TSA er jo dette en katastofe .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Når det gjelder så mange høres det jo mer ut som en "systemfeil" enn individuelle ansattes feil, så hvorvidt oppsigelse løser problemet er jeg ikke sikker på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Årets "oplevelse" af TSA fandt sted på Guam her i august...
Havde glemt om væske regler, så min søns solcreme blev indraget, og det var OK, men de indrog også hans tandpasta i en 100ml tube....Jeg havde en præcis magen til,som ikke blev indraget..Det var samme screener og vi stod sammen....Da jeg spurgte om hvorfor kun den ene tube blev indraget, var svaret "Well, do you want me to call for the police ?" Et kort øjeblik overvejede jeg muligheden, men lod være.... Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Såpass ja, det sier jo litt. Er en del folk desverre
i den bransjen som desverre ikke skulle ha holdt på med dette, eller blitt satt på skolebenken mildt sagt.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har flere ganger i USA bedt om å få snakke med en supervisor og bedt om forklaring på merkelige avgjørelser.
Hver eneste gang har jeg fått beholde det de har ønsket å konfiskere, og fått en beklagelse fra supervisor. Den som derimot stoppa meg har stått tilbake å nesten kokt over, dette også hver eneste gang. Hadde en av disse spurt om de skulle tilkalle politiet ved et slikt spørsmål, hadde jeg svart ja gjerne, ok å få en forklaring på hvorfor det er ok med en, men ikke den andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vel var jo en sak i april/mai også om TSA på HNL som stjal passasjerenes håndbagasje. De begynte jo å krangle om navnet mitt på boardingpasset, men herregud er det noen som burde vite bedre så er det jo nettopp TSA på HNL som mottar mange besøkende fra asiatiske land og da burde de være vant med rare bokstaver på boarding pass og passet.
Last edited by Hypern; 25-09-2011 at 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alt SKAL jo screenes - men jeg så mang en gang på SEA at man diskret 'hoppet over' en tralle eller to hvis backlog'en ble for stor .. Og vi flyselskapene satte stor pris på dette.
![]() Mulig det er dette som skjedde og at man ikke vil innrømme det. Men det er jo fem år siden jeg var i 'produksjon' - og det håndteres sikkert litt forskjellig rundt omkring ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Front section flyer
|
![]()
Ser den der ja, og vi får vel heller ikke greie på hva som virkelig har skjedd der tenker jeg....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
To sparket etter pushback-blemme .. | LN-MOW | Flyforum | 3 | 03-11-2010 11:26 |
Cathay-kaptein sparket etter lowpass paa Everett. | LN-MOW | Flyforum | 4 | 25-02-2008 16:02 |
Paris: 72 muslimer sparket etter terroristmistanke | LN-RKF | Flyforum | 16 | 06-11-2006 08:42 |
Ny flyplass ved Madrid? | NB | Flyforum | 0 | 21-11-2004 15:16 |