![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Lander med LH438 i Dallas ca klokken 14.35. Har i underkant av 24 timer i Dallas før jeg reiser videre. Har følgende spørsmål:
Er det det noen som kan anbefale hotell i Dallas? Er det noe en bør få med seg før en reiser videre? Har ikke bil og begrenset tid så ting bør ligge innen rimelig taxi avstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var selv i Dallas for ca en mnd siden og hadde da ca 20 timer der. Lå over på Red Roof Inn som ligger 5-10 min unna i Taxi fra DFW.
Selv gikk jeg bare i nærområdet rundt hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal man bare gjøre en ting i Dallas, så ville jeg valgt å bruke et par timer på the Sixth Floor Museum. Jeg er ingen museumsperson, men dette museumet om drapet på president Kennedy var rett og slett fabelaktig. Visuelt helt outstanding, man kan følge timene og minuttene før og etter drapet gjennom bl.a. klipp fra nyhetssendinger. Og lokalisert på stedet/loftet hvor Oswald gjemte seg og skjøt JFK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Takk for tips. Høres ut som det absolutt
er verdt å sjekke ut! Hørt at shopping på en mall som heter Galleria Dallas skal være bra! Har blandet erfaring med kø gjennom Immigration og customs med ankomst til USA. Har ikke landet i Dallas tidligere, noen som har erfaring med dette fra Dallas? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dallas anyone ? | SQ 777 | Reiseforum | 2 | 06-10-2013 22:55 |
CO , the final hours | sk931 | Flyforum | 21 | 01-10-2010 11:03 |
Block hours cabin crew | Hurum | Flyforum | 8 | 12-04-2006 11:10 |