![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Som nevnt for litt siden var jeg akkurat en drøy uke i Junaiten med hovedoppdrag og main event Aviation Nation 2005 på Nellis AFB utenfor Las Vegas, Nevada.
Dette var herrenfløttemeg noe av det råeste jeg har vært med på. Jeg gikk desværre glipp av MIG-15 og F-16 West Coast demonstration team pga en noe elendig vekkerklokke. Her var det meste. En syk mengde med fly på static.Alt fra B25 og diverse andre warbirds via A-4 skyhawk, F-22,F-35.F-117, Harrier GR7, (ja den engelske), Tornado, og det meste annet med vinger og rotor. Desværre totalt umulig å få bra bilder av mesteparten av dem pga ca 160 000 mennesker. Men det satte ikke noe stopp for flydisplayen. Jeg poster alle klargjorte bilder i en smell, håper ikke dere har noe imot det. Vel i allefall on with the show. Håper bildene faller i smak. Noen bilder er litt forsjellig redigering,men det er bare en 1-2 stk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og her er ett par til ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hoppet de fallskjerm fra DC-3'er? Siden de fløy med døra åpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oioioioioioioi, for noen bilder.
![]() Dette var utrolig rått. Dette er hva jeg kaller Lowpass ja. ![]() Mektig flyvning. Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Psyke!
Kjempebilder ![]() De to thønderbørdene buk mot buk var spesieeeelt bra. Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aviation nation Nellis Airshow 2016 (myye bilder) | TigerBlack | Bilder & foto | 19 | 22-11-2016 22:38 |
Nellis AFB Open House i november | Yankee | Småprat | 1 | 20-07-2016 04:18 |
Nellis Airshow 08 | sarky | Bilder & foto | 9 | 02-12-2008 21:43 |
Aviation Nation 2007, Nellis AFB Airshow | TigerBlack | Bilder & foto | 16 | 23-11-2007 00:26 |
Aviation Nation 2005 revisit med 23 bilder | TigerBlack | Flyforum | 0 | 31-10-2006 20:42 |