![]() |
|
![]() |
#1 | |||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sakset fra Aftenbladet.no
http://reise.aftenbladet.no/reise/article4205303.ece Quote:
Motivet er dog noe uklart iflg SAS Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nesten snodig det ikke har skjedd før. SAS skal ha pluss i boka for å gi beskjed og gå ut med både mail og nettinfo om dette. Dog skal de ha minus for at de tidvis bruker alle mulig rare domener hvor folk skal klikke eller logge seg på /melde seg på EB-nummeret sitt ifbm. kampanjer. De gjør det ikke enkelt for menigmann å navigere trygt.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Man kan jo lure på hvor svindleren/-ene har fått e-postadressene fra, siden det virker som at dette bare er sendt til EB-kunder.
Og jeg er helt enig med deg Discus, SAS bruker alt for mange domenenavn - kan det være så vanskelig å opprette alt på ett domene? F.eks scandinavian.net/no /dk /se /en osv. Last edited by Glenn; 22-08-2011 at 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Kan vel ikke utelukke at det kan ha blitt rappa epost adr via facebook. Nok av folk som har diverse varianter av ormer og virus der. Utrolig hva hackere klarer å få til.
Uansett all ros til SAS for at de informerer oss ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vet man at svindel-emailen kun sendes EB-kunder da? Jeg faar da diverse svindelforsok som innvolver andre banker enn mine...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS høvdingen advarer mot ulik konkurranse | LN-VLE | Småprat | 1 | 05-06-2013 13:51 |
Advarer mot Norwegian (DY) aksjen! | Seabee | Flyforum | 14 | 23-12-2011 15:15 |
Forbrukerrådet advarer mot AB og valutakurs | litt-amatør | Flyforum | 7 | 29-06-2009 12:17 |
Advarer mot enmotors fly | spitfire | Flyforum | 8 | 21-05-2005 01:20 |
Advarer mot flygelederes overtid | sail4fun | Flyforum | 0 | 23-12-2004 13:46 |