![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Da var det mandag, ny uke uke med nye muligheter. Apropos nye muligheter. Mon tro hva som kan vente meg i dag? Været var helt glimrende i dag, noen skyer, men for det meste blå hiimmel. Det merkes på trafkken at sommeren er slutt, og at alt er i normalt gjenge igjen... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo. I dag blir det dagstur til Bodø i forbindelse med et sannsynlig nytt prosjekt. SAS begge veier. Resten av uken blir å ferdigstille andre prosjekter, og klargjøre de for å overlevere de til noen andre. Skal bli en hektisk uke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Trøtt morgen fra Oslo, merker det fortsatt litt på formen at det var gøy i helgen. Merker at ferien nå er over for morgenrushet er definitivt tilbake. Men nå er det tid for å kaste meg over arbeidet før det er fotballkamp i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Athen, til flyplassen om en time.. God uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Da har man fått kommet seg på jobb, og klar for ukens bidrag der. Så er jo bare å håpe at tiden går fort mot helg. Ha en fin mandag ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra et grått og regntungt Tromsø.
Har min siste vakt for Avinor denne sommeren, skolen starter igjen imorgen. Får nyte freden mens den varer.. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra en grå Namdalskyst, tunge skyer ruller innover fra Norskehavet og det ser ut som bondesønn aktiviteten er lagt på hylla for et par dager.
Da er det over til hjemmekontor og excel for alle penga! Små muligheter for flyspotting med detta været, men hadde det vært skyfritt kunne det vært mulig med et par contrails.. En god dag til dere alle!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo!
En ganske vanlig mandag morgen i august, men ikke helt vanlig. I dag er nemlig dagen for å få overlevert 30-årsgaven fra fruen: en times tur med LN-TFV (Piper Archer III) hos Rygge Flyklubb! Blir første tur med småfly, så det blir litt spennende. ![]() Hvem vet, kanskje piloten er på dette forum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Oslo øst. Da var tiden inne for nok et år på skolebenken. Ellers er det United-Tottenham klokken 21.
Ha en fortsatt fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra gågata i varna. En alkoholfri søndag gjorde godt. Nå iskaffe og bare slappe av. Ferden går ikke videre før fredag. God mandag alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen eller god kveld fra Kuala Lumpur
Dagen startet med blå himmel som er ganske uvanlig her men det skyet fort over og det ble heftig regn som det ofte blir her :-) Men så har det klarnet opp igjen og det er som vanlig rundt 30 grader. Utsikten fra hotellet var som vanlig upåklagelig da jeg ankom igår kveld ;-)
![]() |
#12 |
Amatør
|
![]()
Ny mandag, ny uke på gang og nå har jeg installert meg på kontoret etter å ha våknet på Købenferga imorges. Redbull står for det meste som går inn oralt idag siden jeg valgte å gå på jobb idag.
Ha en bedre dag enn min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Business as usual, arbeidsdagen er starks over , det går unna i svingene. Resten av dagen går med til planlegging av valgkamp arbeid. Godt man har noe å gjøre. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra The Intercontinental San Francisco!
Her våknet man kl 04 pga seriøs jet-lag. Slo i hjel en time med nyinnkjøpt iPad før man satte kursen ned i 6 etg for å slå ihjel nok en time, i hotellets fitness center. Nå er det snart tid for hotellets frokost. Er det noen som har et bra steakhouse å anbefale i San Francisco? Tips mottas med stor takk! Ønsker alle en flott dag!
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
http://www.johnsgrill.com/ http://www.mortons.com/sanfrancisco/ Har vært på Johns, men det er mange år siden.
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www.harrisrestaurant.com/ Go eftan fra Scottsdale. Her er det varmt som f.... Gleder meg til vi setter kursen nordover til Sedona i morgen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Free Luigi
|
![]()
God kveld fra akseløya
![]() Eller, fra M/S Expedition på baksiden av akseløya! Jeg har fått en skikkelig forkjølelse som legger en liten demper på oppholdet, men er jo oppegående så det er ikke så ille. Så min aller første isbjørn med en isbjørnunge i dag, det var artig!! ![]() håper alle har ei fin uke! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 18 | 29-08-2011 18:41 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 08-08-2011 19:21 |
God mandags morgen fra Forus | Twin Otter | Flyforum | 22 | 18-05-2011 02:19 |
God Mandags Fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 13-12-2010 17:24 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 08-11-2010 15:17 |