![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Lurer på et par ting her jeg....
Ser at SWISS har noen gode tilbud ut fra OSL på P-klasse (Business Saver). Er det noen som har kjennskap til hvordan denne klassen fungerer? Er det slik at en får bekreftet plass i business ved bestilling, eller kjøper man seg rett og slett en mulighet for oppgradering til business - avhengig av ledig plass. Det er sikkert noen her på forumet som har prøvd dette tidligere, og det hadde vært fing om noen kunne dele sine erfaringer. Bjørn |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er bekreftet plass. Det man gjør er å oppgradere billetten fra opprinnelig booking klasse til P, som er discounted business. Har gjort dette tre ganger tidligere og du trenger ikke bekymre deg over hverken bekreftet plass eller poengopptjening
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Business Saver blir bekreftet med bestilling og kan kun endres mot gebyr, samt at avbestilling er ikke mulig slik som med en vanlig (fullpris) Buisiness billett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Høres svært bra ut! Da skal jeg prøve meg på en slik løsning
![]() Bjørn |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Eneste man skal ha i bakhodet er vel om det eks. oppstår en situasjon (forsinkelser, kansellering el.l.) hvor Swiss sender deg med SAS/LH så er man vel ikke i Business? (Eller er det endret?)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Funderer på en tur med Swiss i mai til Praha. Er det noen som vet om business saver fremdeles gir 100% opptjening med SAS Eurobonus? Jeg at det var slik for et år siden, men erindrer vagt at det KAN ha skjedd noen endringer? Og mitt andre spørsmål: Har det noe å si for Eurobonus-opptjeningen at Helvetic Airways betjener turen mellom Zurich og Praha?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Med Swiss sin dårlige punktlighet fra OSL kombinert med en kort connection i ZRH kan det fort gå galt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Business Saver - Eco eller First hos United? | 737-405 | Reiseforum | 20 | 27-01-2015 19:58 |
Benplass Swiss Business | KristianSk | Reiseforum | 6 | 14-08-2014 04:32 |
Reduserte priser på SWISS Business Upgrade | FlightDeck | Reiseforum | 9 | 11-08-2014 22:06 |
Lufthansa og Swiss med Business Class tilbud | ILS2 | Reiseforum | 11 | 12-05-2010 14:04 |
LX Business Saver | TOS_EBG | Reiseforum | 3 | 08-01-2010 22:37 |