![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Del 1 av 2
I forbindelse med ett intervju jeg var på i Oslo, så tok jeg ett par timer på 01R på tirsdag, sammen med LN-RPL, Motard og MD95 her på forumet. Takker for hyggelig samvær og ser frem til neste gang! Bildene kommer i usortert rekkefølge. Nok snakk her kommer bildene! Starter på OSL: Og gjør oppmerksom på at deler av gjerdet kommer på enkelte av bildene, det pokkers gjerdet.. ![]() Starter med SATA sin A320 CS-TKK ![]() Hyggelig var de og vinket til oss også! ![]() Norwegians Nyeste LN-DYU kommer inn for en silkemyk landing! ![]() Hyggelige norsker som kommer med LN-DYO! ![]() Synes denne vinkelen ble litt stilig! SE-DMB fra SAS denne gang. ![]() Får ikke nok av dette flyet her! OH-BLG, B717 fra Blue1 ![]() Novair`s SE-RDN kommer inn! ![]() Som jeg sa får aldri nok av dette flyet, og nå vinka også piloten. ![]() Air Berlin på vei til Berlin logisk nok. D-AGEU ![]() Første gang jeg får OS med A319 på OSL, og vinka gjorde han og! OE-LDE ![]() OE-LDE igjen ![]() ![]() Synes disse nye fargene til Finnair er stygge som pokkern! OH-LKH. ![]() Midnight 6, gjør seg klar for å dra med noen pengesterke. LN-SUN ![]() Hyggelige Ungarske piloter, HA-LKB. ![]() F**s gjerde! Men flott bilde av en flott maskin! HA-LKB ![]() Latvierne kom med en sliten Fokker 50, YL-BAZ ![]() AirFrance Regional med en E190, første gang jeg får AFR sin E190 på brikka! F-HBLC, hyggelige franskmenn ![]() Del 2 kommer under her.. ![]() Last edited by LN-KRF; 11-08-2011 at 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Del 2 av 2
F-HBLC igjen ![]() Lufthansas, Luftbuss type 321 lander, D-AIRC ![]() Belgierne kom med en Hårføner, OO-DWD ![]() Dagens Aeroflot, A320 VQ-BAY ![]() VQ-BAY i helfigur! ![]() Vår egen LN-RRG på vei til CPH. ![]() Dagens Turkish, A321, TC-JRJ ![]() Dagens Brite, G-EUPK ![]() Så forflytter vi oss til TRD, der jeg møtte på NAX115, og fikk meg en time spotting før jeg flakset videre til TOS. LN-RRL som tok meg til TRD drar tilbake til OSL. ![]() LN-RRL igjen. ![]() LN-RPU på vei til BGO og SVG via AES ![]() LN-WIJ på vei til BNN, MQN og BOO ![]() LN-RRU har akkurat landet fra OSL. ![]() LN-WDE stikker til TRF. ![]() Mens OY-VKB stikker til AYT! ![]() OY-VKB sier takk for seg og fyker opp i kveldssola! ![]() Cockpiten på LN-WDJ etter landing på TOS. ![]() Pilotene sier takk for seg og det gjør jeg og! God kveld folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Front section flyer
|
![]()
Flotte saker
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Meget bra! Endel godbiter du fikk på brikken ja!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder.
Litt pirking, bildene bærer preg av for mye sharpen og noen har litt mye saturation. Men flotte motiver og Austrian a139 var scoop! Gleder meg til flere serier fremover Kim! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja er enig i det at jeg har brukt mye Saturation men av den grunn for å fremheve fargene i bildet, å få frem sommerfargene..
![]() Sharpening har jeg vært forsiktig med denne gang, men kanskje noen ble i overkant skarpe.. ![]() Skjerpings på meg selv.. ![]() Takker for kommentarer.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det var veldig mange piloter som vinket! Vinket du tilbake eller vinket du først?
Fine bilder! =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Uansett hva som kom ut av intervjuet du var på,så ble
det i hvertfall mange fine bilder! Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen (dårlige) bilder fra TRD fra i fjor. | LN-NGT | Bilder & foto | 8 | 15-04-2013 16:44 |
Bilder fra TRD i dag? | TCAS | Bilder & foto | 1 | 11-10-2009 20:14 |
Et par bilder fra TRD, 8.3.09 | Novair | Bilder & foto | 4 | 26-03-2009 17:26 |
Bilder fra TRD 24/08. | Novair | Bilder & foto | 7 | 27-09-2008 18:29 |
En dose bilder fra TRD | Kim777 | Bilder & foto | 20 | 08-07-2007 08:35 |